URVAL / Callcenterpersonal

Arbetsbeskrivning

Allsite Contact Center erbjuder personliga och professionella tjänster till företag som vill förbättra effektivitet och lönsamhet i sin telefonrelaterade kundkontakt. Tjänsterna innefattar både inkommande och utgående samtal som t.ex. telemarketing, svarsservice, mötesbokning och marknadsundersökning.


Arbetsuppgifter
Intern kvalitetskontroll i form av ljudfilsavlyssning relaterat till
telemarketing samt i mindre utsträckning inkommande samtal för vår tjänst telefonpassning.

Kravprofil
Social, serviceminded person med ansvarskänsla, kanske mellan 20 och 25 år. Gärna en tjej för att jämna ut fördelningen på kontoret.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Allsite AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 27 mars 2009
  • Ansök senast: 15 april 2009

Liknande jobb


Event/Butikssäljare

10 mars 2010

Sommarpersonal Fagersta

10 mars 2010

10 mars 2010