OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Allsite AB är ett callcenter som jobbar med mötesbokning, utgående och inkommande samtal.
Till en nyinrättad tjänst på huvudkontoret i Göteborg söker man callcenterpersonal för inkommande samtal (dvs ej telemarketing/försäljning.)
Arbetsuppgifter
-Telefonpassning - ta emot inkommande samtal som vidarekopplas från kundföretagen när de själva inte kan svara.
Samtalen besvaras enligt kundens önskemål meddelanden vidarebefordras per mail/sms.
-Lyssna av ljudfiler - när telesäljarna träffar avtal bandas samtalen. Man lyssnar av filerna och godkänner att överenskommelser träffats på ett korrekt sätt enligt vissa kontrollpunkter. Klarmarkering sker i ett dataprogram.
Arbetet är rutinartat och man måste trivas med det.
Utbildning/Erfarenhet
Bra telefonröst, ett serviceinriktat sätt, god svenska är krav.
Kunna ta ett samtal på engelska.
Formell kompetens eller tidigare vana från liknande arbetsuppgifter inget krav.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
*För sökande berättigad till stöd i första hand*