URVAL / Callcenter/telefonpassning

Arbetsbeskrivning

Allsite AB är ett callcenter som jobbar med mötesbokning, utgående och inkommande samtal.

Till en nyinrättad tjänst på huvudkontoret i Göteborg söker man callcenterpersonal för inkommande samtal (dvs ej telemarketing/försäljning.)

Arbetsuppgifter
-Telefonpassning - ta emot inkommande samtal som vidarekopplas från kundföretagen när de själva inte kan svara.
Samtalen besvaras enligt kundens önskemål meddelanden vidarebefordras per mail/sms.
-Lyssna av ljudfiler - när telesäljarna träffar avtal bandas samtalen. Man lyssnar av filerna och godkänner att överenskommelser träffats på ett korrekt sätt enligt vissa kontrollpunkter. Klarmarkering sker i ett dataprogram.

Arbetet är rutinartat och man måste trivas med det.


Utbildning/Erfarenhet
Bra telefonröst, ett serviceinriktat sätt, god svenska är krav.
Kunna ta ett samtal på engelska.
Formell kompetens eller tidigare vana från liknande arbetsuppgifter inget krav.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
*För sökande berättigad till stöd i första hand*

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Allsite AB
  • 0 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 10 november 2008
  • Ansök senast: 12 december 2008

Liknande jobb

20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010