URVAL Servicemanager

Arbetsbeskrivning

* Beskrivning av arbetsuppgifter
Service Manager - teknisk kundansvar och support.
Vi har en set-up där varje kund har en dedicerad teknisk kontaktperson som har huvudansvar för kunden och tar hand om alla tekniska frågor inklusive support.

Den roll vi vill fylla nu är fokuserad på en ny produkt som vi kommer att släppa nästa år och personen kommer att spendera de första 4-6 månaderna med att testa och lära sig den nya produkten. Efter det blir det mer "vanligt" Service Manager jobb, inklusive jour arbete.

Det måste vara en person som både är tekniskt kunnig och kan hantera kund. Dvs socialt slipad, utåtriktad och som gillar människor. Det är också centralt att driva frågor internt på företaget och på ett smidigt sätt "pusha" sina frågor.

* Krav på utbildning och arbets livserfarenhet

Minst högskoleingenjör eller liknande utbildnings nivå. De flesta vi har är civilare. Arbetslivserfarenhet är meriterande men inget krav.

* Vilka programspråk/utvecklingsmiljöer jobbar ni i och hur viktigt är det att
personen ni söker kan detta???

Unix/linux är den plattform som vi jobbar med och det är viktigt att man har erfarenhet av det.

Följande är meriterande men inget måste:
Python
Perl
C&C++
MQ series
Oracle databaser
SQL
Unix System administration

Språk:
Svenska är INGET krav!
Engelska flytande är ett måste
Franska, Spanska, Italienska, etc meriterande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jeppesen Systems AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 11 september 2006
  • Ansök senast: 30 september 2006

Postadress

None
., .

Liknande jobb


19 november 2007

19 november 2007

Lärare textilslöjd, Vivallaskolan

16 november 2007

Chef Kvalitetssäkerhet

16 november 2007