OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
URVALSUPPDRAG
PUBLICERAD PÅ AF JÄRNTORGET
Till kollegor, jag tar gärna emot förslag. Vänliga hälsningar
Inga
OBS! Senaste information från arbetsgivaren!
Tyvärr matchade ingen våra förväntningar.
Jag skickar ett förtydligande på vår kravprofil:
Vara behjälplig för logistik med den egna produktionen, dvs från beställning till färdig produkt.
Gärna branscherfarenheter då personen kommer att jobba med smycken, stenar, pärlor mm
Personen i fråga kommer att vara "spindeln i nätet" för butikspersonalen och verkstaden.
Datavana
Fingerfärdig. Snabb och noggrann, då mycket registrering sker på nätet direkt av försäkringar mm.
Älska att prata i telefon
Brinna för att hjälpa kunder och personal
Ha ett driv i sig att vilja och lite fart under galoscherna
Kunna skriva ordentligt på både svenska och engelska
Kunna arbeta självständigt och ta initiativ
Ta ansvar för att saker och ting blir gjorda
Snälla, har du lust att kika igenom dina kandidater igen och se om du kan hitta en liten pärla?
Denna gången skall vi rekrytera en sommarvikarie med start omgående till en kontorist/telefonist tjänst.
Vår kravprofil innehåller följande:
Älska att prata i telefon
Brinna för att hjälpa kunder och personal
Ha ett driv i sig att vilja och lite fart under galoscherna
Kunna skriva ordentligt på både svenska och engelska
Kunna arbeta självständigt och ta initiativ
Ta ansvar för att saker och ting blir gjorda
Lättare ekonomisysslor såsom fakturering och ev ankomst registrering
Bra om man är smidig och lite av en person-kännare, dvs ta folk på rätt sätt.
Detta är en "växa" tjänst. Ett tillfälligt mammavikariat som man måste se som en möjlig port in i företaget.
Visar man framfötterna så finns det utvecklingsmöjligheter.
Vi behöver ha en person omgående som kan börja och som inte har några semesterplaner i sommar.
Dock är tjänsten på ca 75%. Men som sagt, det finns möjligheter till mer tid om man ser att det finns ett intresse.
Snälla, har du möjlighet att kolla runt lite och se om du har personer som kan passa på denna beskrivning.
De bör vara över 25 år.