Urvalsuppdrag / Supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Kunden arbetar med supportärenden i första ledet. Supporten ges via telefon, mail och remote-administration. Idag hjälper de främst deras medarbetare i Sverige, men deras kontakter globalt ökar hela tiden (all ärenderegistrering sker på engelska). De arbetar i ett team som i nuläget består av 15 medarbetare. Supporten är öppen mellan kl. 06.00 - 22.00 och därför sker arbetet i skiftform

Konsult sökes till på arbetspass 08-16.45.

Profil och kompetens
Du har arbetat i en liknade roll under några år och har grundutbildning inom IT.
Goda kunskaper i operativsystemen Windows XP och Vista är en självklarhet. Du har bred kunskap inom bl a Microsofts produktfamilj, inte minst t ex MS Office och Outlook.

Du har analytisk förmåga, kan se sammanhang på en övergripande nivå men ibland också djupdyka för att lösa mer tekniska problem. Vi ser gärna att du även har goda kunskaper i supportverktyget inom ARS Remedy eller andra ärendehanteringssystem.

Din engelska är god både i tal och i skrift. Behärskar du något av språken portugisiska, franska eller holländska är det särskilt meriterande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna-Karin Cederholm-Wik

Anna Ålander
08 50 60 55 34
Karoline Erixon
08-50605573
Radin Golrokh

Johanna Wahlberg
0850605573
Rekryteringskonsult Cecilia Sjölin
0707357933 0736-735575
Jeanette Rumenius
0704978936
Rekryteringskonsult Henrietta Johansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: eWork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 26 februari 2010
  • Ansök senast: 3 mars 2010

Besöksadress

Klarabergsgatan 60
STOCKHOLM

Postadress

Klarabergsgatan 60, 1 tr
Stockholm, 11121

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024