Uthyrare till Skebo

Uthyrare till Skebo

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Skebo är Skellefteås största fastighetsbolag och vi ligger i Sverigetopp vad gäller kundnöjdhet vilket vi självklart är väldigt stolta över. Vi lägger stort fokus på goda och nära relationer till våra hyresgäster och vill att de ska känna delaktighet i frågor som rör trygghet och trivsel. Skebo är en del av Allmännyttan och vi vill vara Skellefteås ledande samhällsbyggare där vi bidrar till bostadsförsörjning och stärker Skellefteås konkurrenskraft.

Vi söker en engagerad uthyrare som kommer att ha en viktig roll i organisationen. I rollen som uthyrare ingår du i ett team på sju personer som jobbar i vår Bobutik med uthyrning och kundservice.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Uthyrare kommer du att arbeta med hela uthyrningsprocessen av våra objekt. Det är högt tempo, positiv anda och det händer mycket i Skellefteå och i bolaget med många nyproduktioner de närmaste åren. Arbetsuppgifterna är knutna till Bobutiken i form av kundservice, felanmälan och uthyrningsfrågor. Du kommer även ha ett tätt samarbete med dina kollegor i övriga delar av organisationen för att tillsammans hitta lösningar på situationer som kan uppstå i kontakten med våra hyresgäster.
Vi söker en driven och kunnig person som trivs med personliga möten och som vill fortsätta utveckla uthyrningen av våra fastigheter. Det blir din uppgift att uppfylla vår strävan att få nöjda hyresgäster och en effektiv uthyrningsprocess. Du har tät kontakt med våra hyresgäster och bostadssökanden genom telefon, e-post och besök, vilket ställer stora krav på servicekänsla och en positiv inställning. Du är ett av företagets ansikten utåt och en viktig ambassadör för vårt varumärke.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av:
• Hantera hyresavtal för bostäder, p-platser, garage, förråd mm
• Kontraktsskrivning, uppsägningar, nyckelhantering samt utlämning
• Hantera bostadskön
• Sköta hyresgästkommunikation och information



Din profil
Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du engagerad, strukturerad, noggrann och kommunikativ. Du är dessutom en person som verkligen tycker om att ha kontakt med människor och en förmåga att skapa goda relationer. För att du ska trivas i rollen och företaget är det viktigt att du gillar förändring samt att ta egna initiativ.
Du har tidigare erfarenheter inom administration och kundservice. Det är meriterande om du har god förståelse för juridiska processer samt kunskaper i hyreslagen.

Utöver detta ser vi att du:

– Behärskar det svenska språket i tal och skrift. Fler språk är meriterande.
– Goda datakunskaper med vana att arbeta i datorstödd miljö.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med Placeringsort Skellefteå


Ansökan
I denna rekrytering samarbetar vi med Clockwork Bemanning & Rekrytering. För mer information är du varmt välkommen att kontakta Fredrik Nilsson via tfn: 0733-51 27 73. Vi arbetar löpande med denna rekrytering, så ansök snarast möjligt via www.clockworkpersonal.se, dock senast den 6 februari.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clockwork Norrbotten AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 januari 2022
  • Ansök senast: 6 februari 2022

Liknande jobb


20 juni 2023