Uthyrare till Södertälje

Uthyrare till Södertälje

Arbetsbeskrivning

Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om över 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!

Vårt fastighetsbestånd i Södertälje består av 3 350 lägenheter belägna i centrum, samt i Ronna, Geneta, Fornhöjden, Mariekäll och Järna. Vi är ett drivet och engagerat team om 25 personer med olika roller såsom miljövärd, fastighetstekniker, fastighetsskötare, förvaltningskoordinator, uthyrare, förvaltare och områdeschef.

Nu söker vi dig som vill ta dig an rollen som uthyrare och utvecklas tillsammans med oss!

Om tjänsten

I rollen som uthyrare hos oss drivs du av att bygga relationer, hitta lösningar och skapa resultat. Det är en social och utåtriktad roll där är viktigt att du har lätt för att skapa goda relationer såväl internt som externt och har en mycket god kommunikativ förmåga. Som person är du ansvarstagande och initiativrik. Du brinner för ordning och reda och har förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter väl.

Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:

- Ansvara för uthyrningsprocessen från start till mål

- Hantera störningsärenden och olovlig andrahandsuthyrning

- Boka in och genomföra visningar

- Hjälpa till med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister

- Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer

- Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster

- Bemanna områdeskontoret vid gällande öppettider

- Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer

Din profil

- Fastighetsmäklarutbildning, alternativt annan relevant eftergymnasial utbildning i kombination med dokumenterad erfarenhet från relationsskapande sälj

- Erfarenhet av förvaltning av bostäder

- Goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel

- Tidigare erfarenhet av fastighetsmäkleri, försäljning, eller service

- Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift.

- B-körkort och tillgång till egen bil

Vi erbjuder

Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag.

Övrig information

- Startdatum: Enligt överenskommelse

- Placering: Södertälje

- Omfattning: Heltid

- Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen

Ansökan

Vi tillämpar löpande urval och ser därför gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt via länken på vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef Imran Raza på imran.raza@victoriahem.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Victoriahem
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 oktober 2023
  • Ansök senast: 3 april 2024

Liknande jobb


Registrerad Fastighetsmäklare

Registrerad Fastighetsmäklare

22 mars 2024

6 mars 2024