Uthyrare/administratör sökes

Uthyrare/administratör sökes

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu medarbetare till vår uthyrningsavdelning. Som uthyrare/administratör på Avesta Invest kommer du främst att arbeta med uthyrning av bostäder och lokaler. I rollen ingår också övrigt förekommande administrativa arbetsuppgifter. Du kommer också att ansvara för vår marknadsföring i sociala medier.
Vårt huvudkontor finns i Avesta men vi verkar även i Sala och Fagersta. Arbetar du hos oss har du tillgång till det nybyggda gymmet som finns i samma byggnad som huvudkontoret och även tillgång till semesterboende i både Sälen och Kroatien.


Arbetsuppgifter och ansvar
I rollen som uthyrare/administratör kommer du i första hand att ansvara över hyreskontrakt, publicering av lägenheter, registrering av nya hyresgäster samt hyresavtal. Du kommer marknadsföra, upprätta och teckna hyresavtal för bostäder, lokal/förråd, bil-och garageplatser. Du hanterar också felanmälningar, visningar och enklare kontroller av lägenheter. Du sköter fakturering, påminnelser, inkassohantering och enklare ekonomiadministration.
Vi jobbar i ett högt tempo så det är viktigt att du är självgående och kan arbeta självständigt med ett eget driv och är stresstålig. Ingen dag är den andra lik. Vissa dagar är det stort fokus på administration och andra är det på att marknadsföra oss via sociala medier och annonsering. Den tredje besiktar du lägenheter och planerar för renovering, samt sköter visningar och intresseanmälningar. Du tar också emot felanmälningar och fördelar dem till fastighetsskötarna. Vidare ser du till att kontoret har allt det behöver för att fungera. Skrivarpapper, toners, kaffe eller annat kontorsmaterial får ju inte ta slut.


Vår önskelista
För att vara aktuell till den här tjänsten har du genomgången gymnasieutbildning, några års arbetslivserfarenhet och erfarenhet av administrativt arbete samt är en fena på sociala medier. Du får gärna ha erfarenhet från fastighetsbranschen och ha arbetat med bostäder och lokaler. Det är dock inget krav då dina personliga egenskaper är det viktigaste. Vi tror att du är en strukturerad person som har förmågan att säkerställa hög kvalitet i ditt arbete. Du arbetar proaktivt, är självgående, flexibel och lösningsorienterad, har god affärsmässig förståelse och lika god kommunikativ förmåga. Vi tror också att du är en nyfiken och positiv person med stor initiativförmåga som kan skapa positiva kontakter både internt och externt. B-körkort, bra svenska i tal och skrift, god systemvana är annat som behövs för den här tjänsten.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avesta Invest AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 december 2023
  • Ansök senast: 31 januari 2024

Postadress

Kungsgatan 5
AVESTA, 77421

Liknande jobb


20 juni 2023