Utskottssekreterare

Arbetsbeskrivning

Beslutstödsenheten söker UTSKOTTSSEKRETERARE 75 % vikariat 2006-04-01--2006-12-31 Du blir en av fyra personer i vår beslutstödsenhet som ansvarar för ärendehantering och utgör sekretariat till Kommunfullmäktige, Kommunstyrelsen och dess utskott. Enheten har också det övergripande ansvaret för dokumenthantering, rådgivning och service ut till övriga enheter och avdelningar. Utskottssekreteraren kan i förekommande fall även arbeta med handläggning och utredning. I dina arbetsuppgifter ingår bl a -ärendehantering från "ax till limpa", från posthantering till arkivläggning -sammanträdesadministration -stöd och service till förtroendevalda -information och service till kommuninnevånare i enlighet med offentlighetsprincipen och förvaltningslagen Vi vill att Du -gillar ordning och reda -kan formulera dig i tal och text -har servicekänsla och samarbetsförmåga -tycker att administrativt arbete är det roligast som finns. Formella krav Samhällsvetenskaplig högskoleutbildning eller annan för tjänsten lämplig utbildning. Erfarenhet från kommunal verksamhet är en merit. Körkort B.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jen Scheffel
0733 43 40 38
Chefsjuksköterska Ulrika Ehrström
070-167 14 52
Liv Hedström

Ulrika Holmgren
0856215919
Torbjörn Fröjd, arbetsledare
0708-790108
Lars Lantz, enhetschef
08-53536575
Chefsjuksköterska Nina Markholm Nordgren
073-966 18 97
Vårdförbundet Clary Marqvardt
08-517 720 93
Verksamhetschef Marianne van Rooijen
073-966 08 63
ST-chef Sofie Graner
070-684 92 39

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 7-Eleven
  • 1 plats
  • Deltid
  • Publicerat: 23 februari 2006
  • Ansök senast: 12 mars 2006

Besöksadress

Sturegatan 56
STOCKHOLM

Postadress

Sturegatan 56
STOCKHOLM, 11456

Liknande jobb


2 juli 2009

2 juli 2009