OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Just nu söker vi dig med tidigare erfarenhet som vaktmästare som vill arbeta på en spännande myndighet i Stockholm. Välkommen in med din ansökan!Arbetsbeskrivning
I rollen som vaktmästare kommer du att ta emot gods/leveranser, posthantering samt packa och skicka gods, hämta post i postbox och expediera utgående post och vara behjälplig och ställa i ordning och utrusta lokaler inför möten och konferenser i konferenslokaler. Du kommer även att hantera inskrivning av produkter som testas och hålla ordning i förråd där produkter
förvaras och vara backup till konferensservice, hjälpa till vid mycket bokningar i konferenslokalerna. Vidare kommer du att arbeta med:
• Beställa kontorsmaterial och hålla ordning på kontorsförråd samt kontakt med leverantör och praktisk hjälp vid kontorsmöbleringar och uppsättning av ex hyllor
• Kontakt med Servicecenter funktionen i Eskilstuna
• Genomföra felsökningar rörande lokalerna och rapportera/felanmälan och följa upp fel tillsammans med fastighetstekniker och arbeta med felsökning och avgöra om hur felet bäst åtgärdas
• Supporta konferensdelen om problem uppstår med AV utrustningen/IT stöd
• Hantera kontakten med leverantörer samt vara kontaktperson mot RIBA fastighetsservice och myndighetens entreprenör, avseende ombyggnationer, servicetekniker
• Hjälpa till vid utrymning av lokalerna och visa personal/besökare vid brandlarm var närmaste utrymningsväg är och hänvisa till uppsamlingsplats
• Fatta beslut inom redan kända handlingsalternativ och vara allmänt behjälplig med små praktiska saker
Vem är du?
Vi söker dig som är stresstålig, självständig och har en hög servicekänsla. Du ska även ha god vana att hantera IT utrustning, hög social kompetens och kunna fatta snabba beslut. Andra krav för tjänsten är:
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som vaktmästare
• Körkort klass B
• Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
• Grundkunskaper i MS Office
Du erbjuds
Ett konsultuppdrag på deltid 75% med start i början av oktober och löper till och 2022-06-30. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Melanie Grunow via mail: melanie.grunow@jurek.se
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.
Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52