Vallhamra skola söker grundskollärare 1-7, 4-6

Arbetsbeskrivning

ARBETS- OCH ARBETSPLATSUPPGIFTER Vallhamra skola år F-5 är en del i Vallhamra barn- och utbildningsområde och är beläget i Sävedalen, Partille kommun. Skolan är belägen vid Vallhamra torg och har bra kommunikationer. Vi har totalt ungefär 1000 barn i verksamheten, varav F-5 svarar för ca 430. På Vallhamra skola F-5 arbetar lärare, förskollärare, fritidspedagoger och annan personal för att barnen ska trivas, utvecklas och känna sig trygga i sin skolmiljö. Du kommer att ansvara för, planera och genomföra det pedagogiska arbetet i arbetslag 4-5 tillsammans med flera andra lärare (består av tre fyror och två femmor). Ditt arbete där kommer att främst bestå av undervisning i en klass i årskurs fyra. KVALIFIKATIONER Grundskollärare 1-7 eller 4-9 eller erfarenhet av arbete som ansvarig klasslärare. Vi ser som ett krav att du är flexibel och har lätt för att ta egna initiativ. Att kunna samarbeta med barn, lärare och föräldrar ser vi som viktigt i vår verksamhet samt att du också kan ta ett stort eget ansvar. Är du även positiv och initiativrik ser vi gärna dig som vår medarbetare. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Berkling
031-7921120
Fackliga representanter nås genom kommunen vx.
031-7921100
Åsa Berkling

Fackliga representanter nås genom kommunen vx.
031-7921000
Chef Anna Holstmark
031-7929951
fackförening Kommunal
Partille växel 0317921000
Kommunchef Robert Wedberg
031-7921007
Fackliga företrädare nås via kommunens växel
031-7921000
Rekryterare Åsa Berkling
031-7921020
Förvaltningschef, Kultur- och fritidsförvaltningen Kristina Svensson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Partille kommun
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 27 april 2007
  • Ansök senast: 4 maj 2007

Besöksadress

Gamla Kronvägen 34 43382 Partille
None

Postadress

Gamla Kronvägen 34
Partille, 43382

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010