Värdepappersadministratör till spännande företag i city

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Tjänsten och arbetsuppgifter
Vår kund är ett privatägt värdepappersbolag som grundades 2006. Företaget är en ledande distributör av kapitalskyddade och ej kapitalskyddade placeringsprodukter för privatpersoner, företag och institutioner. Företaget sitter centralt inne i city i trevliga och moderna lokaler. På kontoret arbetar idag ca 15 personer och du ingår i ett team tillsammans med fem kollegor. I denna roll kommer du få arbeta brett med värdepappersadministration. Gruppen roterar i sina arbetsuppgifter vilket ger dig en ypperlig möjlighet att lära dig mycket inom området. 

Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start från mitten av augusti. Du arbetar initialt som konsult via Placera Personal och har efter sex månader goda möjligheter till anställning direkt på företaget.

Kvalifikationer
För att passa i rollen hos vår kund tror vi att du har ekonomiutbildning och/eller tidigare ekonomibakgrund. Som person är du noggrann, ambitiös och har ett stort engagemang och egen drivkraft.

Rekryteringsprocessen
Vi tar emot ansökningar för tjänsten under vecka 29-31 och har under den tiden inte möjlighet att svara på frågor gällande tjänsten. Rekryteringsprocessen återupptas v.32 då vi även kommer kalla till intervjuer. 

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en konsultuthyrningsverksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB Kista
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön enligt överenskommelse
  • Heltid Heltid / Från 15/8 - 6 månader med möjlighet till direktanställning
  • Publicerat: 20 juli 2018

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024