Växeltelefonist

Arbetsbeskrivning

Tidsbegränsad anställning Försäkringskassan administrerar socialförsäkringen och finns över hela landet.Socialförsäkringen är en viktig del av det svenska trygghetssystemet och gäller för alla som bor eller arbetar i Sverige.Den ger ekonomisk trygghet för familjer och barn, för personer med funktionshinder samt vid sjukdom, arbetsskada och ålderdom.Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvar Som växeltelefonist arbetar du på kontorets telefonväxel.Du ansvarar för att koppla våra kunder till rätt handläggare/arbetsområde.Kunderna är både externa och interna. Du kommer att vara placerad på enheten för intern service där det idag arbetar nio personer. Kompetensprofil Du som söker har erfarenhet av arbete i telefonväxel och kundkontakter.Du är serviceinriktad, lyhörd och har förmågan att bemöta kunderna som ringer på ett professionellt sätt.Periodvis ringer det mycket och det är viktigt att du kan hantera många samtal och att du är stresstålig. Övrigt Tjänsten är tidsbegränsad med tillträde omgående t.o.m. 2008-03-31.Ansökan Vi vill ha din ansökan med meritförteckning senast den 19 oktober 2007.Du behöver inte bifoga betygskopior och liknande till din ansökan, dessa tas med till en eventuell intervju.Försäkringskassan arbetar aktivt för att vara en myndighet fri från diskriminering.Vi välkomnar sökanden oavsett kön, etnicitet, religion, funktionshinder, sexuell läggning eller ålder.

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: FÖRSÄKRINGSKASSAN
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 16 oktober 2007
  • Ansök senast: 19 oktober 2007

Liknande jobb

23 augusti 2010

Finsk och Svensktalande kundtjänst!

24 augusti 2010

Receptionist, telefonist

4 mars 2010