Växeltelefonist

Arbetsbeskrivning


Det handlar om arbete som börjar relativt omgående samt håller på till sista september.

Vi har för avsikt att påbörja en utbildning på fredag och skulle därför behöva ha in cv för de personer som ni tror kan matcha vår profil.

Jag bifogar en äldre annons vi haft ute tidigare.(som alltså inte är aktuell just för den tjänst vi söker nu men grundkraven är de samma).
Det är dock inte riktigt samma tjänst utan denna gången handlar det om personer som skall besvara vår ingång där våra kunder ringer och anmäler fel på sin telefon.
Således är säljkunskaper eller säljutbildning etc inget krav utan det handlar mer om att man kan föra en bra dialog med våra kunder, ta diskussioner, bemöta invändningar.
Helt enkelt ge kunderna som ringer in bra service och kunna hantera en dator bra för att göra olika saker i våra interna system.

Den största delen som normalt söker till oss och stannar kvar är personer som nyligen gått ut gymnasiet och kanske sommarjobbat inom lite andra branscher men känner
att Telia verkar intressant som ett stort företag och just att det här med kundservice är något man vill arbeta med.

Hoppas ni med hjälp av mina korta ord och bifogade mall kan hitta arbetssökande som kan matcha vår profil.
Då vi har för avsikt att köra igång på fredag med 18 personer om allt går som vi vill är vi väldigt tacksamma för snabbt svar.


Med vänlig hälsning
Chef Kundtjänst Göteborg

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telia Sonera Sverige AB
  • 13 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 4 augusti 2009
  • Ansök senast: 4 september 2009

Liknande jobb

23 augusti 2010

Finsk och Svensktalande kundtjänst!

24 augusti 2010

Receptionist, telefonist

4 mars 2010