VD-assistent

Arbetsbeskrivning

Välkommen till Capefort vi är en innovativ redovisningsbyrå i Helsingborg med stark tillväxt och stora expansionsplaner.
I en tjänst hos oss som VD-assistent stöttar du företagets VD med administrativa sysslor som till exempel enklare ekonomihantering, kalender och mailhantering, förberedelser av presentationsmaterial, bokning och koordinering av resor och möten, protokollföring, kvitto- och utläggshantering samt andra administrativa arbetsuppgifter. Deltar även aktivt i kundkontakter ex. telefon och möten.
För att passa i rollen som VD-assistent tror vi att du är social, strukturerad, bra på problemlösning samt flexibel, stresstålig, lättlärd, självgående och prestigelös. Goda språkkunskaper på svenska och engelska är ett krav samt datorvana och kunnig i Office-programmen.
Vi värderar intresse för business och digitalisering och ser gärna att du utvecklas i rollen inom företaget över tid.
Tjänsten är på heltid och arbetstiderna kan vara väldigt varierande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: CAPEFORT AB Helsingborg
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 oktober 2021
  • Ansök senast: 3 november 2021

Postadress

Bredgatan 11
Helsingborg, 25225

Liknande jobb

VD-assistent

21 augusti 2010

Executive Assistent / Office Manager

27 april 2010

Management Trainee

Management Trainee

26 maj 2022

VD-sekreterare

10 maj 2010