VD-assistent

Arbetsbeskrivning

Trea Assistans är inte som andra bolag och detta är vi stolta över! Vi har bara nöjda kunder och detta gör oss unika. Vi arbetar för att hjälpa våra kunder få ut så mycket som möjligt av deras personliga assistans, och det gör vi från hjärtat. Vi arbetar med personlig assistans som bedrivs med god kvalité och omsorg som våra främsta grundpelare. Trea assistans grundades 2009 och har kontor i Göteborg, Södertälje och Stockholm.

Vi arbetar med samhällets mest utsatta personer och vi är stolta över att kunna hjälpa dessa. Vi söker dig som bryr dig om kunden och vill vara med att förändra livet för denne.


Dina arbetsuppgifter är att avlasta VD med kontorsadministration. En stor del av tjänsten innebär att du sköter rekryteringen av nyanställd personal samt träffar avtal med personalen.
Du kontrollerar inlämnade tidrapporter samt attesterar dessa. Vidare ansvarar du för att våra kontorslokaler är representativa. Du kommer även ansvara för introduktionskurs samt övriga utbildningar av vår personal.


Vi förväntar oss att du alltid bistår med bästa service och bemötande till samtliga kunder, anställda, samarbetspartners och myndigheter. Vi ser gärna att du har kunskaper inom LSS-lagen. Du ska vara ansvarstagande och självgående. Vi vill att du alltid möter kunder, anställda och myndigheter med ett leende och på ett trevlig sätt.

Anställningen påbörjas den 3 augusti.

Kontaktpersoner på detta företaget

Verksamhetsansvarig Robert Samuels
031-7880488
Verksamhetsansvarig Robert Samuels
031-788 0488
VD-assistent Ulrica Crona
031-7880488
VD Robert Samuels
031-7880488 0707-992997
VD-assistent Maria Kuzmanovska
031-7880488

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TREA ASSISTANS AB GÖTEBORG
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 14 augusti 2015

Besöksadress

Karl Johansgatan 100
GÖTEBORG

Postadress

BOX 53184
GÖTEBORG, 40015

Liknande jobb


VD-assistent

13 mars 2024

Executive Assistent till bolag i framkant!

Executive Assistent till bolag i framkant!

16 februari 2024