VD Assistent

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i ett högt tempo med drivna kollegor i ett marknadsledande företag inom uthyrningsbranschen? Trivs du i en koordinerande roll med mycket ansvar? Då är du den vi söker.

Som VD Assistent arbetar du brett med diverse olika administrativa uppgifter. Du kommer att få en viktig roll som stöd och support till ledningsgruppen främst VD och du kommer att vara behjälplig i stort och smått både på en strategisk och praktisk nivå.


Dina arbetsuppgifter

- Boka, planera och koordinera möten och konferenser för ledningsgruppen samt styrelsemöten.

- Skriva protokoll vid ledningsgruppsmöten och styrelsemöten.

- Skapa och ansvara för dokumentstruktur i SharePoint.

- Planera, koordinera och delta i interna och externa evenemang.

- Kundkommunikation i form av nyheter, nätverksbrev, inbjudningar mm.

- Intern kommunikation i form av rapporter från olika event mm.

- Förbereda och skriva manus inför tal.


Din bakgrund


Vi söker efter dig som motiveras av att göra jobbet lite bättre än igår, och som ständigt vill lära sig nya saker - människor som formar sin egen framtid genom att dagligen utmana sig själva i en ständigt föränderlig miljö.


Du har flera års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Din erfarenhet har gjort dig till en person som snabbt kan ta beslut och du är van vid att alltid ligga ”steget före” för att underlätta VD och ledningsgruppens vardag. Det är viktigt att du behärskar både svenska och engelska mycket väl i tal och skrift. Goda kunskaper i Officepaketet med betoning på Word och Powerpoint är ett krav. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i Sharepoint.


Som person är du självständig och strukturerad och van att ta initiativ. Du trivs i en roll där du håller en hög servicenivå och bidrar till verksamheten genom god och tydlig kommunikation. Du har hög integritet och klarar av att ansvara för konfidentiella handlingar. Vidare är du en engagerad och prestigelös person som trivs i sociala sammanhang.



Vad erbjuder vi dig?


På Cramo arbetar vi tillsammans och stöttar varandra. Alla är lika viktiga. Vi har en arbetsmiljö som uppmanar till samarbete, där vi stöttar och delar kunskap med varandra på alla nivåer i företaget. Det är det som skapar vår sanna laganda. Att omge sig av fantastiska, kompetenta medarbetare är en viktig anledning till varför vi går till arbetet varje dag.


Cramo erbjuder dig en utvecklande arbetsplats med en positiv företagskultur, goda anställningsvillkor och personalförmåner.


Ansökan


Vill du bli en av oss? Välkommen att registrera din ansökan i forma av CV och ett personligt brev. Sista ansökningsdag är 2018- 11-25, urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Pernilla Sonbro tfn: 08-623 54 00.


Vi undanber oss vänligt men bestämt samtal från rekryteringsföretag och annonsförmedlare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anders Larsson
+46 910-733153, +46 70-3731277
Eva Hägglund
eva.hagglund@cramo.com
Pernilla Sonbro
072-5220275
Pernilla Sonbro
070-1712295
Josabeth Brudvik
+46 73 091 56 08
Helena Pettersson
070-3925819

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Cramo
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 6 november 2018

Besöksadress

Rosenborgsgatan 12 169 74, Solna
None

Postadress

Torshamnsgatan 35
Kista, 16495

Liknande jobb


VD-assistent

13 mars 2024

Executive Assistent till bolag i framkant!

Executive Assistent till bolag i framkant!

16 februari 2024