OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag. Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Vår kund är en ledande tillverkare av säkerhets- och kontrollsystem för kommersiella fordon. I över 140 år har företaget gjort pionjära genombrott i elektroniska, mekaniska och mekatroniska teknologier för automatiserade broms-, stabilitets- och transmissionssystem åt världsledande kommersiella lastbil, släp-, och busstillverkare. Företaget har sitt huvudkontor i Bryssel, Belgien och under år 2009 gjorde företaget en försäljning på $ 1,5 miljarder. Du kommer att arbeta inom en global koncern på ett mindre kontor med 25 anställda. Uppdraget ligger under vår uthyrningsverksamhet och är av längre karaktär. Möjlighet till anställning hos kunden finns. Du kommer att ha en kombinerad roll där du dels assisterar företagets VD samt att du kommer att fungera som Officesupport. Arbetsuppgifter: - Assistera VD med mötes- och resebokning - Protokollföring vid ledningsgruppsmöten - Supporta teamledare med dokumentation - Inköp av kontorsmaterial, kaffe mm - Kontaktperson gentemot telefon och internetuppkopplingsföretagen Kvalifikationer: Du som söker tjänsten har tidigare arbetat som chefsassistent, du har flytande engelska i tal- och skrift, är öppen och framåt, trivs i en händelserik miljö och är van vid roller som kräver att du ligger steget före. Uppdragets längd: 6 månader med möjlighet till anställning hos kund Arbetstider: 8-17 Start: 1 februari 2011 Urval och intervjuer kommer att ske löpande så sök tjänsten idag!