OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bambino Mam AB är ett helägt dotterbolag till det framgångsrika österrikiska företaget MAM GesmbH som agerar på marknaden för babyprodukter.Vi är marknadsledande i Skandinavien.Bambino Mam AB är ett marknads- och försäljningsbolag som ansvarar för Sverige, Norge, Danmark, Ryssland och Baltikum.Vi har partners inom försäljning på samtliga marknader.Vi omsätter ca 80 MSEK och antalet anställda är idag 12 personer.Vårt kontor är beläget mitt i Stockholm City.Läs gärna mer om oss på vår hemsida www.bambino-mam.se Som VD-assistent på Bambino Mam AB får du möjlighet till ett varierande och utmanande arbete som i stort utförs i projektform.Du får följa VD:ns arbete på nära håll och det blir din uppgift att förbereda, sammanställa samt presentera information, presentationer och annat material på ett professionellt samt tilltalande sätt.Utöver detta agerar du HR-administratör, ett arbete som innebär att du tar fram anställningsavtal samt planerar och koordinerar personalevents och konferenser.Men framförallt får du möjligheten att få en inblick i ledningen av ett marknadsledande företag.Vi tror att du är driven och ansvarsfull med en förmåga att föra ett projekt från start till mål.Du ska vara självständig och kunna prioritera mellan arbetsuppgifter.Utöver detta vill vi att du trivs i ett mindre företag där vi arbetar mycket 'hands on' och där flexibilitet är ett av ledorden.Vi ser även att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska samt behärskar Officepaketet väl där just goda kunskaper i PowerPoint och Excel premieras. Utbildning/erfarenhet Vi söker dig med en eftergymnasial utbildning.Vi ser gärna att du har tidigare arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter men viktigast är att du är en person som är driven och nyfiken, som önskar att utvecklas.I denna rekrytering samarbetar vi med Active Office.Vi arbetar med löpande urval och ser gärna att du skickar din ansökan omgående.