OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jurek Bemanning Sverige AB
Arbetsbeskrivning
I rollen som VD-assistent hos vår kund kommer du att arbeta väldigt nära vår kunds VD. Du kommer framförallt att ansvara för VD:s kalender, mail överblick, planering av möten, förbereda presentationer, göra Powerpoints, och ta hand om intern rapportering. Vidare kommer du även att sitta med i ledningsgruppsmöten och där vara ansvarig för att skicka ut kallelsen och skriva protokoll. I rollen som VD-assistent kommer du att vara ett generellt administrativt stöd.
Vem är du?
Vi söker dig som har en bred erfarenhet av arbetet som VD-assistent. Du är vidare stresstålig och van att arbeta i ett högt tempo mot utsatta deadlines. Du har en förmåga att både se helhetsperspektiv samt detaljer och du kommer gärna med egna initiativ. Vidare ser vi att du har mycket goda kunskaper i Officepaketet samt kunskaper av att arbeta i Powerpoints. Som person har du en förmåga att behålla lugnet även i mer pressade situationer och du hetsar inte lätt upp dig. Du trivs att arbeta i en servicefunktion och förstår verkligen vikten av den. Vidare är du en person med mycket skinn på nästan och du är extremt duktig på att arbeta proaktivt och se vad som kommas skall.
Du..
• har en god förmåga att lyssna
• hetsar inte upp dig
• har skinn på näsan
• är serviceorienterad
• är administrativt duktig
Du erbjuds
En varierande och rolig roll i en spännande bransch. Tjänsten är ett föräldrarvikariat där du kommer att ingå i vår uthyrningsverksamhet och du kommer vara uthyrd som konsult. Tjänsten förväntas pågå i ca. 10 månader. Ansökan mottages snarast och vi kommer att arbeta löpande med intervjuer. För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Rakel Jarl på 070-972 13 52 alternativt rakel.jarl@jurekbemanning.se. Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida: www.jurekbemanning.se.
Start: September 2013
Placering: Centrala Stockholm
Om företaget
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemannings lösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, kontor, teknik, HR och marknad/sälj. Nu söker vi för kunds räkning en erfaren och serviceinriktad VD-assistent.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
08-525 01 805
Malin Sjöström
0709-721470
Malin Sjöström
08 - 525 01 805
Rakel Jarl
070-972 13 52
Thomas Eklöf
Sara Molin
08-52501818
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Amir Norifard
0709-721595
Sara Molin
0766-331445
Hanna Jakobsson