OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För vår kunds räkning, Sveriges ledande detaljhandelsföretag, söker vi en driftig och all-round individ för tjänsten som assistent/sekreterare till företagets Försäljningsdirektör. Företagets verksamhet är koncentrerad till fyra affärsområden - Mode, Skönhet, Hem och Media, och finns representerad på över 80 platser runt om i landet. Dina arbetsuppgifter kan indelas i ekonomi, administration och planering samt ad hoc-uppgifter, t.ex.: - ekonomisk redovisning i interna ekonomisystem - protokollföring och distribution - korrespondens - planering och genomförande av konferenser - informationsspridning - bistå ledningen i olika sammanhang med interna och externa kontakter - löpande kontakt med varuhuscheferna och andra i koncernen Din bakgrund och profil: - flerårig erfarenhet av jobbet som assistent/sekreterare på hög nivå - gärna erfarenhet inom retail eller liknande, dock inget krav - självgående och kan se vad som ska göras - effektiv i ditt arbetssätt - socialt begåvad - stor dos integritet - flexibel - goda kunskaper i svenska, engelska och officepaketet Vår kund kan erbjuda dig en mycket stimulerande och dynamisk miljö.Man växer både i Sverige och övriga nordiska länder.Tack vare sin starka position på marknaden erbjuder tjänsten dessutom på stor möjlighet att utvecklas som person och i rollen som assistent.Intervjuer och urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.