Vi behöver fler !! Danska kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Vi söker 3 dansktalande kundtjänstmedarbetare för uppdrag hos ett globalt företag i Stockholm. Arbetsuppgifter: Tjänsten består av bemanning av kundtjänst på den danska och sidan med sysslor såsom kundförfrågningar, ordermottagning, registrering, m.m. Kvalifikationer: Gärna tidigare erfarenhet av serviceyrket. Du behärskar danska i tal och skrift. Viktigt är också att du behärskar engelska och officepaketet väl. Personliga kvalifikationer: Du är en positiv person som trivs i en internationell miljö. Du är självgående och har en mycket hög servicekänsla. Du är ansvarstagande, initiativrik och klarar periodvis hög arbetsbelastning. Tjänsten skall tillsättas omgående!!!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Partner AB
  • 3 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 21 september 2007
  • Ansök senast: 21 oktober 2007

Liknande jobb


25 oktober 2010

HR Administrator/HR Partner

25 oktober 2010

21 oktober 2010

21 oktober 2010