Vi söker administratör till Region Halland!

Arbetsbeskrivning

Vi söker administratör/kundservicemedarbetare med fokus på Sharepoint 2010 och Teams till Region Halland!



Om arbetsplatsen

IT-Service Region Halland har till uppgift är att ge IT-stöd till alla verksamheter inom Region Halland samt privata vårdgivare. I IT-Service uppdrag ingår underhåll av klienter, skrivare, kommunikationsnät och servers. Även deltagande i projekt samt förvaltnings- och specialistroller inom beslutad förvaltningsmodell är viktiga uppgifter i uppdraget.

Detta är en chans för dig som har ett intresse för administration i en teknisk miljö och vill arbeta med fokus på drift och utveckling som skapar nytta för användarna!

Arbetsuppgifter

Du kommer att ingå i ett team med specialistroller inom Region Hallands förvaltningsmodell. Teamet ansvarar bland annat för Sharepoint. Du kommer arbeta tillsammans med övriga i gruppen på IT-service. Din uppgift är att administrera och lösa enklare ärenden som kommer till oss. Exempel på arbetsuppgifter:

· Administration

· Arbete i Sharepoint 2010

· Arbete med Teams

· Felsökning och felavhjälpning



Kvalifikationer

Vi söker dig som har viss erfarenhet eller förståelse för administration och arbete med struktur och samarbetsplatser i Sharepoint. Du skall därför ha grundläggande förståelse för Sharepoint 2010 och gärna även Teams.

Viktigt är att du är lättlärd och tar egna initiativ. En känsla för att ge god service och vilja hjälpa andra är också avgörande för att lyckas i rollen. Du är lösningsorienterad och ser möjligheter samt bidrar till ett positivt samarbetsklimat. Du har god analytisk förmåga och är duktig på att informera och dokumentera såväl skriftligen som muntligen.

Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift erfordras. B-körkort är önskvärt.

Mer om tjänsten
Detta är ett vikariat som sträcker sig t.o.m. 1/6 2020. Du kommer att vara anställd av Maxkompetens och arbeta ute hos vår kund Region Halland. Placeringen är i deras lokaler i Halmstad. Tjänsten är på dagtid vardagar och omfattningen är heltid.

Tillträde till tjänsten är omgående, skicka därför din ansökan så snart som möjligt då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Li Lövebrant
08-120 753 03
Emma Linde
073-4368109
Kristina Lindberg

Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg

Kristina Lindberg
076-6187940
Madeleine Göransson
0733205636
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Adlerstam
0734-368169
Magdalena Josefsson
0734-368111

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 februari 2020
  • Ansök senast: 15 mars 2020

Besöksadress

Herkulesgatan 12, Stockholm
None

Postadress

Herkulesgatan 12
Stockholm, 11152

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023