OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Refunder.se – Sveriges största cashbacksite, söker nu en Supportansvarig till vårt svenska supportteam.
Vi söker dig som vill driva vår supportavdelning framåt. Vi ser att det finns utmaningar för dig som är driven och som gillar att jobba med problemlösning.
Du kommer att ansvara för ett litet men viktigt team. Önskvärt är tidigare erfarenhet av support/kundtjänst och som person är du noggrann, ordningsam och har förmågan att prioritera samt ta egna initiativ.
Inför dina arbetsuppgifter är du ansvarstagande och trivs bäst när du får arbeta självständigt i ett högt tempo.
Du har god datorvana, är en mästare på att uttrycka dig på svenska i tal och skrift och vi förutsätter att du är en glad person som tycker om att sätta kunden i fokus.
Kravprofil på den person vi söker:
• Flytande svenska
• Kunna utrycka sig bra i skrift
• God datorvana
• Kunna kommunicera på engelska
• Grundläggande teknisk kompetens gällande internet • Utåtriktad
• Serviceinriktad
• Noggrann
• Initiativtagande
• Självgående
• Avslutad gymnasieutbildning och ett par års erfarenhet av kundtjänst.
Omfattning: Heltid
Plats: Refunders kontor i centrala Stockholm.
Ansökan och frågor om tjänsten skickas till Åsa Adler på asa.adler@refunder.se. Startdatum är snarast.