OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
1 plats. Mobilizera är ett svenskt rikstäckande franchisekoncept som jobbar för att sätta kunden i centrum med unika paketeringar och mervärden. Vi inkluderar allrisk på alla telefoner som säljs med minst 12 månaders abonnemang som ett exempel på hur vi vill hjälpa våra kunder att få en enklare vardag. Våra värderingar är Trygghet, Omtanke, Enkelhet och Nytänkande. Vi finns där folk går för att vara lättillgängliga så att du på ett enkelt och okomplicerat sätt kan få hjälp med att se över dina kommunikationskostnader eller köpa ett tillbehör. Vår mission är att våra kunder skall ha förbättrat sin mobila situation när de lämnar vår butik. Vi mobiliserar och gör Sverige trådlöst. Inte bara snack.? Mobilizera har idag 37 butiker rikstäckande och drivs av A3A Mobile Sweden AB med huvudkontor i Filmstaden, Solna. Vi söker dig som har erfarenhet av försäljning och vill gå vidare i karriären. Vad Mobilizera erbjuder! * Ett roligt och spännande jobb i en ung och dynamisk miljö * Stora möjligheter till utveckling inom sälj. Vi ger dig: * Allt det som är roligt med försäljning men en stadigare tillvaro och en fast arbetsplats. * Utbildning och daglig coaching för att utvecklas i din roll som butikschef. * Stora möjligheter till personlig utveckling i en organisation som skall växa. * Mobilizera säljer idag abonnemang och tjänster från Telenor, 3, Tele2 och Telia så som mobil, trådlös/fast telefoni, mobiltelefoner och originaltillbehör. * Vi arbetar i ett oerhört högt tempo och är väldigt resultatorienterade. Service, kunskap och konkurrenskraftiga priser är viktigt för vår verksamhet. * Goda förtjänstmöjligheter Önskade kvalifikationer: * Erfarenhet av försäljning. * Självständighet och förmåga att jobba i team. * Intresse och kunskap om mobil telekommunikation och data. * Ansvarstagande. * Tävlingsinriktad och stark vilja att nå uppsatta mål. * Hög social kompetens Arbetsuppgifter: * Sälja Mobilizeras produkter * Utöva god kundservice * Leverera företagets värderingar (Trygghet, Omtanke, Enkelhet och Nytänkande) * Ansvar för kostnadskontroll och för uppfyllande av säljbudget. * Daglig coaching utav säljarna i teamet. * Utföra rutiner för att den dagliga driften skall funka. Personliga kvaliteter: * Driven och hög arbetskapacitet. * Förmåga att skapa intresse och entusiasm. * Målstyrd och resultatorienterad. * Proaktivt tänkande vid försäljning. * Hög flexibilitet och vara öppen för förändringar. Arbetstid Schemalagd arbetstid. Lön Fast/provision? Goda förtjänstmöjligheter för den rätte.