Vi söker dig till Färdtjänst kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att ge den bästa kundupplevelsen genom vårt främsta verktyg; telefonen. Vi skapar tusentals relationer… en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Vårt kontor i Bergshamra letar nu eftertvå strukturerade och professionella medarbetare till en utav våra uppdragsgivare: Färdtjänst.

Arbetsuppgifter:

Färdtjänst är en viktig del av Stockholms lokaltrafik där frågor rörande trafik och tillstånd ingår. Du som kundtjänstmedarbetare handläggerfrågor som kommer in via telefon och mail och du ska alltid leverera den bästa tänkbara servicen för kunderna. Vårtuppdrag är att i varje kundkontakt leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen". I tjänsten kan även administration förekomma.

Vi erbjuder dig:

- En möjlighet att arbeta med ett spännande uppdrag: Färdtjänst.
- Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar.
- En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka.
- En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem som du kommer arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.
- Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
- Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag.

Din profil:

Vi söker dig som innehar ett fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska besitta en mycket god datavana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral. Vi lägger givetvis stor vikt på personlig lämplighet.

Arbetstider:

Din arbetstid är förlagd under kundtjänstens öppettider som för närvarande är från måndag till fredag mellan kl. 07.00 - 17.00.

Anställningsgrad:

100%.

Lön:

Enligt kollektivavtal.

Start:

Enligt överenskommelse.

Ansökan:

Skicka in din ansökan (CV, personligt brev, gymnasiebetyg) så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2018-01-31. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta teamleader Marlon Györi Silverörn, marlon.gyori.silverorn@releasy.se

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Jennifer Tjernlund
0703779664
Josefin Danielsson
0771-350 900
Emma Sjöqvist
0737471472
Christina Boge
0703789436
Sebastian Andersson

Andreas Siggelin
0709108877
Camilla Bäckelin

Adnan Balic

Jonatan Eklund

Kosma Debski
0703846970

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy Customer Management
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 5 januari 2018

Besöksadress

Nils Jakobsonsgatan 5 D, Borås
None

Postadress

Nils Jakobsonsgatan 5 D
Borås, 50430

Liknande jobb


Technical Support Specialist

Technical Support Specialist

17 juni 2024