Vi söker dig till TV4 & C More:s kundtjänst!

Arbetsbeskrivning

Vill du leverera den bästa kundupplevelsen i varje samtal? Då är det dig vi söker!

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vi letar därför aktivt efter positiva, drivna och engagerade personer som kan hjälpa oss med just detta!

Just nu söker vi efter kundservicemedarbetare i Borlänge med omnejd som vill utvecklas inom ett mångsidigt uppdrag för en av våra uppdragsgivare inom mediabranschen: C More och TV4. Vill du vara med och skapa en av Sveriges största streamingtjänster? C More har det största och bästa utbudet av svenska och nordiska filmer och serier samtidigt som C More har ett stort utbud av filmer och serier från Hollywood. Utöver det har C More Sveriges fyra största sportligor; SHL, Hockeyallsvenskan, Allsvenskan och Superettan. Ett spännande och drivet bolag mitt i en digital transformation som har ett av Sveriges största mediehus som ägare.

Arbetsuppgifter:


Som kundservicemedarbetare har du som huvuduppgift att hantera ärenden via telefon, mail, chat och sociala medier som rör sig om TV och streaming. Viss administration kan också förekomma. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto ”den bästa kundupplevelsen”.

Vi erbjuder dig:

En möjlighet att arbeta med marknadens mest spännande leverantör som erbjuder tjänster och produkter i världsklass: C More och TV4.
Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar
En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med dig är att du är du.
En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem som du kommer arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.
Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag.



Din profil:

Vi söker dig som innehar ett fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska besitta en mycket god datavana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt.
Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral.

Arbetstider:

Vi har öppet alla dagar och året runt och därav kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. Din arbetstid är förlagd under kundtjänstens öppettider som för närvarande är från måndag till och med söndag mellan kl. 08.00-23.30.

Anställningsgrad:

75-100%.


Lön:

Enligt kollektivavtal.

Start:

I mitten av februari.

Ansökan:

Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2017-02-13. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta Teamleader Martin Falck, martin.falck@releasy.se.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Jennifer Tjernlund
0703779664
Josefin Danielsson
0771-350 900
Emma Sjöqvist
0737471472
Christina Boge
0703789436
Sebastian Andersson

Andreas Siggelin
0709108877
Camilla Bäckelin

Adnan Balic

Jonatan Eklund

Kosma Debski
0703846970

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy Customer Management Borås
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 6 februari 2017

Besöksadress

Nils Jakobsonsgatan 5 D, Borås
None

Postadress

Nils Jakobsonsgatan 5 D
Borås, 50430

Liknande jobb


1 maj 2024