OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en assistent till TaskBoomer!
TaskBoomer är ett snabbväxande start-up / rekryteringsbolag som jobbar idag med allt från IT, ad-tech, fintech, mediebyråer samt internationella försäljningsbolag. Bolaget jobbar främst i Stockholmsområdet idag men är i en expanderingsfas mot andra städer i Sverige och andra länder inom Norden samt Europa.
Vi söker dig som är positiv, duktig med administrativa uppgifter, vill utvecklas samt är intresserad av att växa inom rekryteringsbranschen.
Rollen omfattar:
Administrativa uppgifter (inom rekrytering)
Headhunt och search
Hantering av sociala medier
Om jobbet:
Heltidstjänst
Assistent / nyckelperson
Kungsholmen, Stockholm
Enbart en ledig plats
Förmåner:
Utbildning inom rekrytering
Utvecklingsmöjligheter till rekryterare!
Trevlig och familjär miljö
Entreprenörsanda
Dator och nödvändig utrustning
Krav:
Flytande Svenska i tal och skrift
Flytande Engelska inom skrift
Tidigare erfarenheter inom dessa rollens uppgifter är meriterande men är inget krav!