Vi söker en administratör till kundservice i Karlskrona.

Vi söker en administratör till kundservice i Karlskrona.

Arbetsbeskrivning

Är du en person som sätter kunden i fokus? Gillar du mötet med människor och vill du utveckla dina kunskaper inom IT, kundservice och administration samt ha ett väldigt roligt arbete där du ansvara för din egen planering och kompetensutveckling? Då har du hittat rätt!

- Nu söker vi på Lernia en teknisk administratör på kundserviceavdelningen hos en av våra kunder inom fastighetsbranschen. Sök rollen via oss på Lernia Bemanning Karlskrona redan idag! Varmt välkommen med din ansökan!

Vad innebär jobbet som teknisk administratör på kundserviceavdelningen?

I den här rollen kommer du framför allt att ge professionell service och support och administrera och hantera ärenden via telefon och mejl. Du kommer att hantera kunders felanmälan i sitt boende som ska läggas som AO internt till fastighetsavdelningen eller till externa upphandlade entreprenörer. Det är viktigt att du är strukturerad och har goda tekniska kunskaper då allt jobb sker digitalt i olika system. Du kommer att jobba tillsammans med kompetenta medarbetare och tillhöra serviceavdelningen i trevliga lokaler i Karlskrona.

Vem söker vi?

Till rollen som teknisk administratör för kundserviceavdelningen söker vi framförallt dig som är en kommunikativ och organiserad person som motiveras av att få ta eget ansvar och möjligheten att utvecklas. Du kommer att vara en viktig pusselbit för företagets förändringsarbete och vi ser därför att du som person är pålitlig, kvalitetsmedveten och drivs att ge utmärkt service i högt tempo. Utöver det är det en stor fördel om du har arbetat med teknisk kundservice och felanmälan, har erfarenhet av liknande arbete och är en duktig administratör.
Tjänsten är på heltid, dagtid där du själv har möjlighet att planera dina arbetsdagar mellan kl.07:00- 18:00.
B-körkort är ett krav för denna tjänst.

Erbjudande

På Lernia Bemanning Karlskrona erbjuder vi samtliga anställda goda möjligheter till kompetensutveckling – och därigenom en chans att växa såväl privat som professionellt.

Sök tjänsten idag!

Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Lernia Bemanning men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta Linda Nilsson via e-post: linda.nilsson@lernia.se eller Malin Magnusson via e-post: malin.magnusson@lernia.se

Sök tjänsten senast 2021-08-01.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Lernia är vägen framåt

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 juli 2021
  • Ansök senast: 30 juli 2021

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010