Vi söker en arbetsledande receptionist i Linköping

Vi söker en arbetsledande receptionist i Linköping

Arbetsbeskrivning

Trivs du med serviceinriktade arbetsuppgifter i ett växlande arbetstempo? Låter det kul att tillsammans med kompetenta kollegor bidra till bästa tänkbara bemötande? Då kan det vara dig vi söker som arbetsledare.

Om uppdraget
Vi söker nu en arbetsledare som tillsammans med andra kollegor arbetar som receptionister. Med relevant erfarenhet ser vi gärna att du gör det lilla extra i utförandet av arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta hos vår uppdragsgivare där sjukvård, forskning och utbildning möts i moderna miljöer. Vidare kommer du vara en del i ett betydelsefullt sammanhang där det första bemötandet kan ha stor påverkan på besöksupplevelsen.

Omfattning och tillträde

Uppdraget beräknas starta så snart som möjligt och kommer inledas med 6 månaders provanställning. Omfattning är heltid (40h/v) där du en del dagar i veckan öppnar kl 06:45 och resterande dagar stänger kl 16:45. Det är viktigt att du både kan öppna och stänga receptionen. Du kommer arbeta tillsammans med kollegor på plats. Rollen som arbetsledare utförs primärt på plats hos vår kund, men visst administrativt arbete går om möjligt att utföra hemifrån.

Dina arbetsuppgifter

I rollen ingår att ge informationsservice till kunder och medarbetare, samt hantera mottagandet av besökare och bud på ett trevligt och engagerat sätt. Dina arbetsuppgifter kan även innefatta kopiering, hantering av beställningar samt patientregistreringar. Du är bekväm med att hantera telefon och vi ser även att du trivs med att en personlig kontakt med besökare då du är en viktig representant för hela organisationen. Som person tror vi därför att du är ansvarsfull och professionell i ditt bemötande samtidigt som du är van att organisera ditt arbete. Parallellt har du ett arbetsledaransvar som innefattar bland annat bemanning av personal till receptionerna, samverkan med andra aktörer på plats, veckoavstämningar med din konsultchef, planering och genomförande av gemensamma möten, planering av upplärning av ny personal, sammanställning av månadsrapporter och statistik. Utöver detta så samordnar och arbetsleder du gruppen i det dagliga arbetet. Du är Bemannias förlängda arm på arbetsplatsen och har förmågan att kunna ta egna beslut inom de ramar som finns.

Dina kvalifikationer

- Gymnasiekompetens eller likvärdig utbildning

- Arbetslivserfarenhet som receptionist eller av liknande relevant roll

- Tidigare erfarenhet av en samordnande roll alternativt en arbetsledande roll.

- Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift

- Goda kunskaper i MS Office


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Mikaela Olguin, mikaela.olguin@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 november 2022
  • Ansök senast: 9 december 2022

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb