Vi söker en ekonomiassistent till vår kund

Arbetsbeskrivning

Vi är en rekryterings- och bemanningsbyrå med affärsidén att vara bäst på mångkulturell kompetens. Till vår hjälp har vi know-how från hundratals HR-chefer, framgångsrika verktyg och ett eget nätverk som når de största invandrargrupperna i Sverige. Vi kan med andra ord leva upp till vårt löfte – och vi ställer precis lika höga krav på våra kandidater. I vår värld gör varenda uppdrag gör skillnad. På riktigt. Vår drivkraft är nämligen den hävstångseffekt som gynnar Sverige för varje person vi sätter i arbete. Det är därför vi vill vara bäst på det här – och vi vill att du vara det också, oavsett om du är en blivande talang eller en kund.

MEN FÖRST, LITE OM OSS

Vi är en rekryterings- och bemanningsbyrå med affärsidén att vara bäst på mångkulturell kompetens. Till vår hjälp har vi know-how från hundratals HR-chefer, framgångsrika verktyg och ett eget nätverk som når de största invandrargrupperna i Sverige. Vi kan med andra ord leva upp till vårt löfte – och vi ställer precis lika höga krav på våra kandidater. I vår värld gör vartenda uppdrag gör skillnad. På riktigt. Vår drivkraft är nämligen den hävstångseffekt som gynnar Sverige för varje person vi sätter i arbete. Det är därför vi vill vara bäst på det här – och vi vill att du vara det också, oavsett om du är en blivande talang eller en kund.

DITT UPPDRAG

Vi söker en ekonomiassistent till vår kunds ekonomienhet. Uppdraget är på heltid med start så snart som möjligt. Vill du arbeta i team med goda kollegor där alla är med och arbetar mot samma mål? Då kan det här vara en tjänst för dig! Urval sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

ARBETSUPPGIFTER

Du kommer att arbeta med ekonomiadministrativt arbete så som leverantörsreskontra, kundreskontra, krav, betalningar, kontering och post. Du arbetar på ett stort företag där goda rutiner och instruktioner finns för arbetsuppgifterna.

UTBILDNING/ERFARENHET

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av leverantörsreskontra och/eller kundreskontra. Du har goda datakunskaper och erfarenhet från något ekonomisystem, exempelvis SAP. Du har goda kunskaper i svenska och gärna i engelska.

Du har gärna har ekonomisk gymnasieutbildning eller motsvarande erfarenhet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av momsfrågor.

Som person är du positiv, serviceinriktad och flexibel. Du tycker om att ha mycket att göra och är dessutom noggrann och ordningsam.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Mehari

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Working for Change Works Kista
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 3 oktober 2017

Besöksadress

Kistagången 12
None

Postadress

Kistagången 12
Kista, 16440

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024