OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bonvers Tredjepartslogistik svarar för hela logistikuppdraget avseende Home Entertainment-produkter åt de stora filmbolagen i Skandinavien.Bland våra uppdragsgivare finns Warner, Disney, Paramount och SF.Arbetet som Client Care Support innebär att du genom daglig kontakt med vår uppdragsgivare i Norge blir den naturliga länken mellan uppdragsgivaren och vår organisation. I arbetsuppgifterna ingår bla orderhantering, leveransbevakning, planering, rapportering och debitering.Du kommunicerar med uppdragsgivaren via telefon och mail och även i mötesform med jämna mellanrum där enstaka resor kan förekomma.Du får en mängd information som kommuniceras internt med olika medarbetare i vår produktion.Det är viktigt att du har en hög egen drivkraft, en naturlig social kompetens och är en utpräglad lagspelare.Vidare är du en van administratör som trivs med att jobba i ett stundtals mycket högt tempo.Du trivs med att ha ordning och reda kring dig själv.Du behärskar Officepaketet.Det är viktigt att du har mycket goda kunskaper i svenska, finska och engelska i tal och skrift.Om du har kunskap i tull- och momshantering för gränsöverskridande frakter är det meriterande.Vi använder det Microsoftbaserade affärssystemet Axapta i vår verksamhet.