Vi söker en glad och engagerad receptionist till myndighet i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Trivs i en roll med varierande uppgifter där du får kommer att ha ansvar och möjlighet till många sociala möten? Vår kund, en myndighet belägen i centrala Stockholm, söker nu en receptionist. Kan det vara dig de söker?

Om uppdraget:

Kunden är en av Stockholms större ägare av bostadsfastigheter. Fastighetsbolaget äger, utvecklar och förvaltar bostadsfastigheter. Som förvaltare hos vår kund arbetar man operativt med huvudansvar för drift, underhåll och fastighetsteknik åt fastighetsägare.

Uppdraget är på heltid startar 1 februari 2019 och pågår fram till 31 december 2019. Arbetstiderna är 07.30-16.30.

Dina arbetsuppgifter:

Som receptionist kommer du att vara myndighetens ansikte utåt med att ta emot besökare och bud. Du kommer att bistå med informationsservice till kunder och medarbetare samt ta emot felanmälningar och frågor via e-post. Du kommer också att vara kontaktperson och ansvarig för skrivare, kaffemaskiner och städning. I och med detta ser vi att du som person är social och lyhörd med god samarbetsförmåga samt känsla för service.

Utöver detta kommer du att ansvara för postsorteringen, planering av möten och konferenser samt beställningar till kontoret, så som beställning av kontorsmaterial och kaffe med mera. Vidare kommer du att hålla ordning på kontorets gemensamma ytor. Övrigt förekommande administrativt arbete kan förekomma.

Dina kvalifikationer:

- Gymnasium eller likvärdig utbildning
- Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet som receptionist
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- Goda kunskaper i MS Office
- Erfarenhet av datoriserade telefonväxlar och hänvisningssystem
- Meriterande om du har erfarenhet av ärendehanteringssystemet DeDU
- Erfarenhet av att arbeta i skyddsobjekt och/eller myndighet är meriterande

Vad vi erbjuder dig:

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Linda Solini på e-postadress: linda.solini@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.


Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Ebermo

Carolina Elfving

Mattias Söderberg

Linus Lindersjö

Edith Malm

Gunilla Lindell

Anders Scabuzzo

Matilda Nyberg-Dahlbäck

Helen Schoultz

Annika Englund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Kontor Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Ca 1 år
  • Publicerat: 1 november 2018

Besöksadress

Sveavägen 155 11346 Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


20 augusti 2010

3 mars 2010

Receptionist

30 april 2010

Kontorsreceptionist

24 augusti 2010