Vi söker en HR student!

Vi söker en HR student!

Arbetsbeskrivning

Är du en HR – student som söker ett roligt jobb där du får möjligheten att utvecklas inom HR? Vill du jobba på ett familjärt företag med en prestigelös företagskultur? Då kanske det är dig vi söker!

Bustos Konsulttjänster AB är ett konsult- och rekryteringsbolag inom Bygg och projektledning. Målet är att ha långsiktiga samarbeten med återkommande och nöjda kunder. För att kunna göra detta på bästa möjliga sätt är vår affärsidé baserad kärnvärdena ÄKTA (Ärlighet, Kompetens, Tillsammans, Anpassningsbar) och dessutom värderar vi kvalité väldigt högt. Detta har lett till att vi är ett snabbt växande företag. Vi får hela tiden in nya förfrågningar inför olika typer av uppdrag inom spännande projekt. För att kunna möjliggöra vår fortsatta tillväxt och strävan efter att bli bättre, söker vi nu dig som vill vara en del av en prestigelös och familjär arbetskultur.

Din Profil

Vi söker dig som har ca 1–2 år kvar av dina studier. Du kommer ha en nyckelroll där du kommer stötta ledningen och även alla medarbetare. Du bidrar till att driva förbättringar och utveckling i positiv riktning inom företag. Arbetsuppgifter som ingår i din tjänst är rekryteringsarbete, fakturering både in och utbetalning, administrativt arbete, samordna och planera företagsaktiviteter, ansvara för kundkontakt via telefon, ansvara för sociala medier, övriga HR arbetsuppgifter, men även besöka våra konsulter ute i projekt.

För den nyfikne och engagerade finns det utvecklingsmöjligheter där du kommer ha möjlighet att följa med vår försäljnings-/konsultchef på kundmöten. Du kommer också ansvara för att se över alla CV för att göra om dem till konsult CV. För rätt person finns det även möjlighet att intervjua potentiella kandidater. I övrigt ansvarar du för uppföljningsarbetet gällande våra konsulter ute i projekt.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du social, lyhörd med ett serviceinriktat förhållningssätt. Du har mycket god samarbets- och kommunikationsförmåga, kan arbeta självständigt och har hög initiativförmåga. Vidare har du förmåga att anpassa dig till nya förutsättningar.

 

Som person är du:

Strukturerad och metodiskt i ditt arbetssätt och kan självständigt prioritera mellan dina arbetsuppgifter
Service-minded, social, har en god pedagogisk kommunikationsförmåga och ett lösningsorienterat förhållningssätt
Har en god initiativförmåga, är noggrann och gillar ordning och reda
 

 

För att lyckas i rollen bör du ha:

Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
Goda kunskaper i Officepaketet.
Tidigare erfarenhet från en eller flera av nämnda roller: försäljning/administration/HR-assistent/ekonomiassistent
Körkort, då resor kan förekommer i tjänsten.
1 – 2 år kvar av dina studier
 

 

Vi erbjuder dig

En spännande roll där du får möjligheten att både utvecklas och utveckla inom företaget. En trygg anställning, kollektivavtal mm. Vi satsar mycket på vår personal och ordnar därmed gemensamma aktiviteter som exempelvis frukost, julmiddag och konferens.

 

Anställningsform:

Deltid

 

Ansökan   
Intervjuer och urval sker löpande – så vänta inte med att skicka in din ansökan! För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsult-/rekryteringschef, Paola Bustos, på 08 - 108 014. Sista ansökningsdag är 2023-02-15. Ansökan kan också skickas till  paola@bustoskonsult.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Paola Bustos
070-612 02 13

Sammanfattning

Besöksadress

Markörgatan 10
None

Postadress

Markörgatan 10
Handen, 13644

Liknande jobb


26 april 2024