Vi söker en konsultchefsassistent till vårt interna team - Helsingborg

Vi söker en konsultchefsassistent till vårt interna team - Helsingborg

Arbetsbeskrivning

För omgående rekrytering söker vi 1-2 konsultchefsassistenter till vårt kontor i Helsingborg 
Nu söker vi Dig som är en driven personaladministratör som vill axla rollen som konsultchefsassistent till vårt interna team i Helsingborg. Vi ser gärna att du i nuläget studerar personalfrågor/HR alt. nyligen har avslutat en eftergymnasial utbildning.  Du kommer arbeta i nya moderna lokaler i ett positivt arbetsteam. Du kommer ha ett övergripande administrativt ansvar och vara en viktig intern servicefunktion på kontoret. Du kommer i denna tjänst ha en avgörande roll i vårt dagliga bemanningsarbete där vi har mycket kontakt med så väl arbetssökande, kunder som anställd personal. Du kommer att arbeta med hela eller delar av rekryteringsprocessen vilket innefattar bland annat CV-granskning, telefonintervjuer, personliga intervjuer, referenstagning, uppföljning och sammanställningar av profiler som sedan presenteras till våra kunder.

Arbetet är självständigt men sker i nära samarbete med dina kollegor. Rollen kräver att du gillar att arbeta i ett högt tempo och kan hantera snabba svängningar såväl internt som externt. 
 
Kvalifikationer

* Du har goda kunskaper i Office-paketet
* Du har ett intresse för kunder, konsulter och att hitta långsiktiga och hållbara lösningar för alla parter
* Du drivs av att arbeta i en miljö med högt kundfokus och service
* Du kan läsa och skriva svenska samt engelska obehindrat
* Eftergymnasial utbildning alt.  1- 2 års erfarenhet ifrån snarlik tjänst

Personliga egenskaper
Som person är du flexibel, noggrann och otroligt serviceminded. Du trivs med att arbeta i en självständig roll men har även lätt för att samarbeta med andra och ser service som en naturlig del i din yrkesroll.  Vidare tycker du om att jobba i ett högt tempo och är ansvarstagande och resultatorienterad. För oss är det också viktigt att du är prestigelös, självständig och trivs på ett mindre, men växande företag!  Då vi arbetar brett, har du lätt för att ta till dig ny kunskap och visar ett intresse för att lära mer. 

Ansök
Vi ser fram emot din ansökan och omber dig att söka omgående. Din ansökan behandlas självklart konfidentiellt. För frågor om tjänsten vänligen kontakta Ann Larsson på tel 070-3167020. Ansök via länk nedan.
 


.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ann Larsson
042-210299
Husein Mehmedovic
042-210299
Sandra Dahlqvist Balhuizen
042-21 02 99
Rekryteringskonsult Husein Mehmedovic
042-210299
Rekryteringskonsult Sandra Balhuizen
042-210299
Rekryteringskonsult Ann Larsson
042-210299
Rekryteringskonsult Olof Andersson
0703-103 192
Peter Johnsson
042-210299
Ekonomi/administration
ekonomi@processbemanning

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Processbemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 februari 2025
  • Ansök senast: 7 mars 2025

Besöksadress

Stortorget 11
HELSINGBORG

Postadress

Stortorget 11, 1 tr
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010