Vi söker en Medarbetare till vår Kundtjänst/ Support

Vi söker en Medarbetare till vår Kundtjänst/ Support

Arbetsbeskrivning

Vi söker en ny medarbetare på vårt kontor i Stockholm, Hammarby Sjöstad, heltid (40 tim./ vecka) till vår Kundtjänst/ Support.
Som medarbetare i vår Support team är du en viktig del i vår kundtjänstfilosofi. I arbetet förväntas att du har en bra bakgrund och naturlig fallenhet för Kundsupport och Försäljning. Problemlösning, reklamationsärenden, säljstöd, behovsanalys och direkt guidning på telefon, både till partners och slutanvändare förväntas utföras professionellt och smidigt. I tjänsten ingår också att du jobba med vårt utbildningskoncept där vi träna och utbilda internt och våra försäljningspartner samt utföra en live rådgivning/ demonstration i vår Live studio.
Dina uppgifter:
Individuell telefonrådgivning för våra kunder
Telefonsupport på handhavande och tekniska frågor från slutkunder och fackhandlare
Telefon och skriftlig besvarandet av förfrågningar och kundbrev
Live support fram för kamera
Ta emot och bearbeta serviceorder
Kundbemötande och försäljning i vår butik


Dina färdigheter:
Minst 5 års erfarenhet inom kundtjänst
Mycket goda språkkunskaper på NORSKA och SVENSKA och en trevlig, professionell telefonröst
Pedagogisk och trygg i att utbilda andra
Goda datorvana och god teknisk förståelse
Goda teamegenskaper och en hög grad av självmotivation


Din akademiska profil:
Relevant utbildning med gymnasial eller eftergymnasial skolavslut
Van att jobba i CRM och affärssystem



Detta är vad som väntar dig:
modern, generös och spännande arbetsmiljö med högkvalitativ arbetsplatsutrustning
potentiell karriärmöjlighet finns att bli teamledare Support
en stabil och stark organisation samt varumärke med tillväxt potential
40-timmarsvecka med fasta arbetstider
gratis kaffespecialiteter på arbetstid
centralt läge, mycket bra anslutning till kollektivtrafik
en värld full av passion, smak och upplevelse tillsammans med fokus på försäljning


Är du vår nästa medarbetare?
Vi jobbar med produkter som är utformade för att ge njutning på högsta nivå. Om det låter som ett jobb för dig vänligen skicka in din ansökan med information om dig (Ansökan, CV) samt tidigast möjliga startdatum eller din uppsägningstid.

Kontakt
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Daniela W Gustavsson, HR ansvarig, via epost jobb-se@jura.com.
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsprocessen har börjad. Intervjuer och urval sker löpande.




Hos oss står professionell service och kundtjänst i fokus. Vid support eller rådgivningsbehov är vi optimalt förberedd i JURA Hospitality Center i Stockholm. I vårt support team och butik, som är utrustat med den senaste tekniken, garanterar kvalificerade anställda professionell support för våra kunder. JURA är innovationsledande och marknadsledande i världen när det gäller hightech-kaffemaskiner i premium-segmentet för användning i hushållet, på kontor och restaurang.
Företaget präglas av en tydligt formulerad strategi, stolthet och ett fokuserat engagemang hos sina anställda där alla bidrar aktivt till ett positivt resultat. För mer information om oss, besök jura.com

Kontaktpersoner på detta företaget

HR chef Daniela W Gustavsson
084626400
HR ansvarig Daniela W Gustavsson
084626400

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JURA SWEDEN AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 maj 2022
  • Ansök senast: 12 juni 2022

Besöksadress

HAMMARBY KAJ 14
STOCKHOLM

Postadress

HAMMARBY KAJ 14
STOCKHOLM, 12030

Liknande jobb

24 augusti 2010

30 mars 2020

23 augusti 2010