Vi söker en nyexaminerad arkitekt som vill utveckla ett hållbart samhälle!

Vi söker en nyexaminerad arkitekt som vill utveckla ett hållbart samhälle!

Arbetsbeskrivning

Är du en nyexaminerad arkitekt som vill vara med och bidra till att göra kollektivtrafiken attraktiv och utveckla ett hållbart samhälle för alla? Kan du kommunicera väl i både tal och skrift men även genom skisser samt ritningar? Då måste du bara söka tjänsten som arkitekt hos BBH Arkitektur & Teknik!
Sök tjänsten redan idag. Urvalet sker löpande.


DINA ARBETSUPPGIFTER

Som arkitekt kommer du att jobba tillsammans med andra arkitekter och byggnadsingenjörer i olika projekt där man som enskild individ ansvarar för sina uppgifter. Uppgifterna kan variera beroende på uppdraget men kan innefatta arbete såsom att ta fram planlösningar, analysera frågor för funktioner och utföra rapporter. En arbetsdag planeras tillsammans med övriga i gruppen, där man fördelar uppgifterna samt jobbar gemensamt för att utföra arbetet på bästa sätt.
För att klara av arbetet krävs det att man är ansvarsfull, är flexibel i sitt arbetssätt samt prestigelös. Man jobbar mot kund och arbetar oftast med flera projekt samtidigt, därav är det även viktigt att man är tydlig i sitt sätt att kommunicera, både mot kunder och kollegor.


OM FÖRETAGET

BBH BIDRAR TILL ATT GÖRA KOLLEKTIVTRAFIKEN ATTRAKTIV OCH DET BYGGDA SAMHÄLLET TILLGÄNGLIGT FÖR ALLA
BBH är en självklar part i utvecklandet av ett hållbart samhälle tillsammans med de andra aktörerna inom samhällsbyggandet. BBH kan bidra med en god arkitektur och design som är väl förankrad i de tekniska lösningarna, samt säkerställa att den kan brukas av hela samhället.


DIN PROFIL

Skallkrav
•Utbildning inom arkitektur
•Svenska i tal och skrift

Meriterande
•Engelska i tal och skrift
•Arbetslivserfarenhet inom arkitektur upp till 2 år
•Erfarenhet inom AutoCAD & Revit

För att trivas i tjänsten ser vi att du som söker stämmer in på följande punkter:
•Kommunikativ
•Samarbetsvillig
•Har ett intresse för att arbeta med områden/projekt inom kollektivtrafiken

OM OSS

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kund.


VILLKOR

Startdatum: Enligt överenskommelse
Placeringsort: Stockholm
Arbetstider: Kontorstider
Omfattning: Heltid

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 februari 2022
  • Ansök senast: 16 maj 2022

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


6 september 2022

Architect / Tech Lead

Architect / Tech Lead

6 september 2022

2 september 2022

2 september 2022