Vi söker en Office Coordinator till företag i city

Vi söker en Office Coordinator till företag i city

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en Office Coordinator till företag i city. Här kommer du att stötta medarbetare både i Stockholm och utomlands. Gillar du att befinna dig i en internationell, bred och framåtlutad roll så kommer du trivas perfekt här!

Här får du en möjlighet att leverera service i världsklass på kanske ett av Stockholms finaste kontor i city. Detta är ett vikariat 12 månader med chans till förlängning för rätt person.

Vad kommer du att göra i rollen som Office Coordinator?
I rollen som Office Coordinator kommer du ha en varierande roll med många kontaktytor. Dagarna kommer vara varierande men i huvudsak kommer du fokusera på följande:
  Stötta medarbetare i Stockholm och utomlands med administrativ support som exempelvis resebokningar och mötesbokningar
Projektleda både små och stora events tillsammans med event-team - utformning av event, lokaler, förtäring etc. 
Ansvara för att kontoret i Stockholm är presentabelt och välfungerande
Se över och ansvara för beställningar av olika slag - Prenumerationer, IT, kontorsmaterial etc
Uppdatera intranät med löpande information
Övriga ad hoc uppgifter som förekommer på ett kontor

Vem tror vi passar för jobbet?
Vi söker dig som har erfarenhet från en supporterande roll sedan innan. Kanske har du arbetat som Koordinator, Office Assistant, Junior Assistent, Executive Assistant, Projektledare eller liknande. Det viktigaste av allt är din personlighet och du behöver känna dig trygg i en internationell miljö. Det är även en stor fördel om du supporterat på ledningsgruppsnivå tidigare.

Som person tror vi att du är framåtlutad, serviceminded och orädd för att hugga i där hjälpen behövs som mest. Vi vill att du vågar utmana och också ifrågasätta för att hitta den bästa lösningen. Vi ser att du har hög integritet och du har lätt för att känna in situationer och anpassa dig. Du har en prestigelös attityd och ett proaktivt sätt och du är van att hantera många pågående uppgifter samtidigt. Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, både i tal och skrift.

När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund.  

Som konsult på OnePartnerGroup har du kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension samt fackliga relationer och du kommer ha regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du testa nya utmaningar och utmanas under trygga förhållanden.

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort och lång sikt. Med en lokal förankring på ett 50-tal orter i Sverige finns vi nära dig. Välkommen till oss!

Vill du veta mer?
Tjänsten är på heltid, dvs 40 timmar per vecka, med önskad start så snart som möjligt, dock fördelaktigast efter nyår. Du kommer att ha din arbetsplats i city där det idag arbetar 25 personer.

Kontorstiderna är flexibla men du förväntas vara inne på kontoret merparten av en vecka.
Självklart finns det utrymme för flexibilitet och arbete på distans när verksamheten tillåter.

Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Christina Stenbeck på christina.stenbeck@onepartnergroup.se eller Emelina Sjösten emelina.sjosten@onepartnergroup.se

Vänta inte med att skicka in din ansökan då vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.
Vi tar tyvärr inte emot ansökningarna via mail, utan du söker enkelt med ditt CV eller din LinkedIn-profil. Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Jannie Hagenius
0707652095
Jannie Hagenius
0707 65 20 95
Jannie Hagenius

Martin Granetoft

Gabriella Boumadi
0735396928
Gabriella Boumadi
0735-396928
Gabriella Boumadi
0735-396928
Jannie Hagenius

Gabriella Boumadi
0735396928
Gabriella Boumadi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Stockholm AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 december 2022
  • Ansök senast: 23 december 2022

Besöksadress

Sankt Eriksgatan 117
None

Postadress

Sankt Eriksgatan 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


Kontorsassistent på Lyckan

Kontorsassistent på Lyckan

13 maj 2024

Kontorist och säljare!

12 maj 2024

Management Trainee

24 april 2024

Kontorsassistent på Lyckan

Kontorsassistent på Lyckan

6 maj 2024