Vi söker en operations medarbetare

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter

Du kommer att ha ansvar inom olika områden såsom reseledarsupport, kontakt med hotell och agenter på resmålet, säljsupport till säljare både internt och externt, kundservice (tar hand om problem som kan tänkas uppstå innan/under resan), kontraktsuppföljning, kontakt med flygbolag.

Utbildning/erfarenhet

Du har erfarenhet från resebranschen, gärna som resesäljare eller reseledare. Som person har du stor förståelse för att arbeta med kunder och utgår ifrån att företagets framgång är beroende av kunderna. Du har god förmåga att se helhet och förstå olika kunders krav. Du kan uttrycka dig i tal och skrift både på svenska och engelska. Du är drivande, ansvarsfull, noggrann och stresstålig. Du har även en glad och positiv inställning till utmaningar.

Vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper.
Goda referenser krävs.

Arbetsförmedlingen sköter rekryteringen av denna tjänst.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Airtours STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 13 februari 2017

Postadress

None
STOCKHOLM, 11350

Liknande jobb


Utbildningsansvarig/Area Manager

10 maj 2024