Vi söker en prestigelös administratör/receptionist för uppdrag i Stockholm

Vi söker en prestigelös administratör/receptionist för uppdrag i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Är du vår nästa administratör/receptionist som har en god känsla för service, är samarbetsvillig men också självständig, då kan du vara den vi söker!

Om uppdraget

Kunden är en statlig förvaltningsmyndighet vars uppdrag är att förse användare och kunder med statistik för beslutsfattande, debatt och forskning.

Omfattningen för uppdraget är heltid med arbetstider från ca. 08-16.30. Vi ser att du är tillgänglig för uppdragsstart omgående.

Dina arbetsuppgifter

I samband med en omlokalisering av kundens kontor kommer denna roll bestå av att både bemanna receptionen, utgöra ett administrativt stöd, men även vara ett operativt stöd gentemot vaktmästarna vilket innebär att tex hjälpa till med packning av pentryutrustning eller liknande.

I receptionens arbetsuppgifter ingår det att ta emot interna och externa besökare, hantera postleveranser, hjälpa till med inpassering och larm, men även fylla på kaffe, kontorsmaterial och andra produkter. Vidare kommer du även delta på interna möten men även med externa leverantörer, och diverse administration kring lokalerna.

För denna roll ser vi att du är självgående, har förmåga att ta egna initiativ, har lätt att hantera andra människor, samt en hög servicegrad.

Dina kvalifikationer

- Gymnasium eller likvärdig utbildning
- Minst 3 års arbetslivserfarenhet som administratör
- Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- Meriterad med erfarenhet av reception med telefonväxel


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2020-03-02

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Antonia Gräns Rodhe antonia.rodhe@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 februari 2020
  • Ansök senast: 2 mars 2020

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Administrativ assistent projektstöd

Administrativ assistent projektstöd

15 maj 2024

15 maj 2024

15 maj 2024

Administratör

Administratör

15 maj 2024