Vi söker en receptionist på heltid, centrala Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Om kunden
Vi söker nu för kunds räkning en receptionist med start omgående! Vi ser att du som söker tycker att det är viktigt med hög servicegrad och vill vara ansiktet utåt hos kund.
Är du driven, serviceinriktad, utåtriktad och initiativtagande? Är du en problemlösare som drivs av en fartfylld vardag med varierande arbetsuppgifter? Då kan detta vara rätt tjänst för dig! Ansök redan idag!

Om oss
Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personlig utveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.

Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill arbeta heltid som receptionist vår kund, ett omväxlande och spännande arbete.

Rollen innebär att:
- Vara företagets ansikte utåt och ta emot besökare
- Besvara inkommande mail och telefonsamtal
- Hantering av passerkort
- Bokningsärenden
- Vara behjälplig till medarbetare på kontoret
- Administrativa arbetsuppgifter

Du kommer arbeta tätt tillsammans med ytterligare en receptionist i receptionen, där ni roterar mellan växeln och receptionen.
Arbetstiden varierar mellan 07.30-16.00 och 08.00-17.00, på vardagar. Där du och din kollega varierar på veckobasis mellan öppningspass och stängningspass.



Erfarenhet
För att söka denna tjänst ser vi gärna att du har:
- Slutförd gymnasial utbildning
- Erfarenhet av liknande tjänst
- Serviceanda och stresstålighet
- Kunskaper i Officepaketet
- Goda kunskaper i engelska
- Teknisk kunnig
- En vilja att lära dig nya saker

Personliga kvalifikationer
Som person är du engagerad, nyfiken och social. För att lyckas i tjänsten bör du tycka om att arbeta strukturerat och självgående. Vidare är lyhördhet viktigt, och att du är prestigelös och alltid sätter kunden i fokus. Vi ser gärna att du har jobbat med service tidigare, erfarenhet av en liknande roll är självklart meriterande men inget krav! Det viktigaste är personlig lämplighet. Som receptionist är du ansiktet utåt vilket gör det viktigt att alltid bära ett leende på läpparna samt alltid vara professionell! Som person är du trevlig med ett gott humör och ivrig att alltid leverera bästa möjliga service. Du är organiserad och kan hålla många bollar i luften samtidigt. För att ge bästa support gäller det att vara intresserad av att lära sig och förstå verksamheten. Viktigt är också en god datavana samt goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.

Lön och anställningsvillkor
Enligt avtal.

Ansökan
Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista publiceringsdatum. Välkommen med din ansökan redan idag!

Startdatum
Omgående

Uppdragslängd
Tillsvidare

Kontaktpersoner på detta företaget

Martin Andersson

Emma Pelarhagen

Martin Andersson
0739-600338
Maria Larsson

Claudia Bellagamba

Johan Sjöstrand

Johan Sjöstrand
0768-545932
Stina Karlsson
0708-544492
Linda Billstrand Rychter
0732-005756
Stina Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Palm & Partners Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 maj 2021
  • Ansök senast: 5 juni 2021

Besöksadress

Östra Varvsgatan 4, MALMÖ
None

Postadress

Östra Varvsgatan 4
MALMÖ, 21175

Liknande jobb


23 april 2024

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

23 april 2024