OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ICA Butiksadministration i Västerås arbetar med redovisningstjänster och ekonomisk rapportering för ICA-butiker i hela landet och till ICA koncernen.
Vår vision är att vara ICA-handlarnas självklara samarbetspartner genom att vara en:
- trygg redovisningsbyrå som förenklar vardagen i butik
- aktör som tar till vara ICAs intressen genom vår unika ICA-kunskap
- attraktiv arbetsgivare
Vi har ca 130 medarbetare placerade på Mimer i Västerås och ca 20 medarbetare med placering ute i landet.
Som redovisningsassistent kommer du att hanterar ICA-butikers leverantörs- och kundfakturor samt viss bokföring.
I tjänsten ingår att ha kontakt med ICA-butikerna och dess kunder och leverantörer.
Vårt ekonomisystem är Agresso och vi använder ett CRM-system för att strukturera det dagliga arbetet. Vi arbetar profil- och kundindelat med ett tydligt gemensamt gruppansvar. Arbetstiden kommer att variera under året i form av arbetstoppar i samband med framtagande av material till månadsrappoter, bokslut och deklarationer.
Vi söker dig som har ekonomisk utbildning på gymnasienivå och/eller praktisk erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Om du har erfarenhet från liknande arbete sedan tidigare ses detta som en merit. Du är en person som är van att arbeta självständigt samtidigt som Du har lätt för att arbeta i grupp. Du är serviceinriktad och har en positiv attityd. Vi förutsätter att Du är en van datoranvändare. Tidigare erfarenhet av Agresso är meriterande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Apotekschef Narmin Azarniya
076-561 18 60
Regionchef Karin Odin Liljedahl
08-561 508 17
Regionchef Karin Odin - Liljedahl
08-561 508 17
Regionchef Karin Odin Liljedahl
08-56150717
Apotekschef Karin Sieurin
072-589 93 95
Regionchef Inger Zackrisson
010-422 07 95
Apotekschef Anna-Maria Hallberg Ånevall
070-260 74 42
Apotekschef Petra Laveno
010-4229355
Apotekschef Niklas Medin
010-422 90 67
Regionchef Karin Odin-Liljedahl
08-561 80 817