Vi söker en samordnare till en kund i Linköping

Vi söker en samordnare till en kund i Linköping

Arbetsbeskrivning

Vill du ha ett spännande och variationsrikt uppdrag hos en kund i Linköping? Sök idag!

Om uppdraget

Detta är ett tidsbegränsat uppdrag, heltid från 30 januari 2023 till och med fredagen den 4 augusti 2023

Anställningen innebär huvudsakligen att ge administrativt stöd, vilket även omfattar stöd i ekonomiuppgifter till kunden.

Den administrativa delen av anställningen innebär bl a att stödja kundens personal inför deras ankomst till Sverige samt under deras tid vid medverkande kunder. Tjänsten innebär också att du ska medverka vid planering och administration av möten, konferenser, workshops och besök av gäster. Boka resor för doktorander, gäster och lärare samt administrera licentiatseminarier och disputationer.

Ekonomiuppgifterna innebär att göra årlig finansiell rapportering inom olika programm och bistå revisor vid årlig revision. Hantera rekvirering och utbetalningar till och från ISP och våra svenska partners, förbereda avtal mm.

I anställningen ingår även att vara forskarutbildningsadministratör för kundens forskarutbildning samt vara kundens representant i kundens nätverk: Network for International Staff Support (NISS). Du kommer också att vara ett särskilt stöd vid internationell rekrytering gällande information och mottagning av de internationellt rekryterade medarbetare som kommer till kunden. Andra administrativa uppgifter kan tillkomma och du förutsätts kunna engagera dig i andra arbetsuppgifter än de du vanligtvis gör inom verksamhetsstödet om behov skulle uppstå.

Dina kvalifikationer

Vi söker dig som har lägst slutbetyg från 3-årig gymnasieutbildning, gärna med ekonomisk inriktning. Du ska också ha någon form av påbyggnadsutbildning som kan vara kurser eller program på universitet/högskola eller annan påbyggnadsutbildning. Det är meriterande om du har en examen på högskolenivå. Eftersom arbetet delvis innebär ekonomiuppgifter är det meriterande om du har erfarenhet av arbete med ekonomisk rapportering och ekonomiuppföljning. Du ska också ha tidigare erfarenhet av administrativt arbete som ställer höga krav på de kompetenser vi efterfrågat för denna anställning. Ett krav är att du har dokumenterad förmåga att tala, läsa och skriva på engelska då arbetet i hög grad sker på engelska, Du måste också ha mycket goda kunskaper i svenska. Du måste vara strukturerad och kunna planera och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du måste ha mycket god samarbetsförmåga och vara serviceinriktad då arbetet innebär många kontakter med personal från andra kunder i Sverige och utomlands. Arbetet ställer dessutom höga krav på förmåga att arbeta självständigt och att ha initiativförmåga. Du ska ha engagemang för arbetet och delta aktivt i avdelningens arbete med verksamhetsutveckling. Du ska ha goda kunskaper i Officepaketets standardprogram särskilt Excel. Vid denna rekrytering kommer vi att lägga stor vikt vid personliga egenskaper och lämplighet.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Roy Hoang på Roy.Hoang@Bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 december 2022
  • Ansök senast: 16 juni 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


18 april 2024

Vi söker en Säljkoordinator

Vi söker en Säljkoordinator

21 mars 2024

Kundmottagare/ administratör

Kundmottagare/ administratör

22 mars 2024