Vi söker en serviceinriktad medarbetare till PickPackPost, Sundsvall

Vi söker en serviceinriktad medarbetare till PickPackPost, Sundsvall

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en viktig del i Sundsvalls stadsutveckling och vårt nya servicekoncept? Vi söker nu en servicemedarbetare som brinner för kundbemötande och försäljning och som vill vara med i utvecklingen av PickPackPost. Är du vår nya kollega?
Ditt nya arbete
Vi jobbar aktivt med att utveckla Sundsvalls stadskärna till att bli en ledande plats för shopping, möten, jobb, upplevelser och boende. Mitt i stadskärnan har vi utvecklat den moderna logistikhuben PickPackPost. Här kan du både hämta och lämna paket och testa dina nya kläder i provrum för att antingen ta med hem eller returnera på plats. Utöver vårt Postoffice har vi pop-up-ytor där spännande varumärken visar upp och säljer sina varor. PickPackPost underlättar framtidens handel i en skön och kreativ miljö.
Ditt främsta uppdrag som servicemedarbetare är att ge besökarna en bättre, modernare och mer effektiv upplevelse kring pakethantering, där din inställning och ditt bemötande är avgörande. Som servicemedarbetare bemannar du därför paketutlämningen och säkerställer att processen flyter på ett smidigt sätt. Du jobbar även med försäljning på våra Pop-Up-ytor samt håller butiken i ett inbjudande skick.
PickPackPost har öppet alla dagar i veckan vilket betyder att såväl kvällar som helger ingår i dina arbetstider. Tjänsten är på ca 50% och sträcker sig fram till 31 augusti, med möjlighet till förlängning. Självklart har vi kollektivavtal.
Vem är du?
Vi vet att relationer är A och O för dig som söker och att du älskar sociala sammanhang. Kanske jobbar du idag som butikssäljare eller kundservicearbetare men längtar efter ett nytt spännande uppdrag där du får ta större ansvar och vara med och utveckla verksamheten? Som person tror vi att du är enkel, personlig och aktiv. Du är nyfiken, får saker att hända och har ett stort intresse för kundbemötande och försäljning.
Vårt erbjudande
Hos oss får du möjlighet att vara med och utveckla vårt koncept och även vara en viktig del i lanseringen av våra framtida PickPackPost-hubbar i gallerior runt om i Sverige.
Din ansökan
Uppdraget startar omgående, vi vill därför ha din ansökan så snart som möjligt. Sök senast 29 mars. Urval och intervjuer sker löpande.
Vid frågor, kontakta Annie Skoglund, HR-ansvarig på Diös på telefonnummer 010-470 95 71.
Varmt välkommen med din ansökan, ser fram emot att träffa dig!
#jobbjustnu

Kontaktpersoner på detta företaget

Annie Skoglund
0770-332200

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Diös Fastigheter AB Östersund
  • 2 platser
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 mars 2021
  • Ansök senast: 29 mars 2021

Besöksadress

Ringvägen 4
Östersund

Postadress

Box 188
Östersund, 83122

Liknande jobb


15 maj 2024