Vi söker en servicesinnad databasadministratör!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu för kunds räkning en serviceorienterad databasadministratör, gärna med kunskap inom hälso- och sjukvård. Är du noggrann, tålmodig och positiv, har förmågan att fokusera och gillar att få saker gjort? Talar och förstår du dessutom finska eller danska – då har vi jobbet för dig!

Arbetsbeskrivning
Som databasadministratör kommer du att arbeta med informationsuppdatering av verksamhetens register; Hälso & Sjukvårdens Adressregister (HSAR). Du kommer att ha kontakt med kunder inom hälso-och sjukvården för att få in data för att kunna uppdatera databasen. Detta sker via telefon, mail, internet och svarsenkäter från sjukvårdsenheter. Till din hjälp har du olika ärendehanteringssystem samt Microsoft Excel.

- Informationsuppdatering
- Kundkontakt via telefon, mail, internet och svarsenkäter
- Ärendehanteringssystem samt Excel

Kvalifikationer & personliga egenskaper
För att trivas i denna tjänst bör du vara mycket noggran och analytisk. Du har en administrativ bakgrund och är van att jobba i ett högt tempo, främst med monotna arbetsuppgifter men även mer flexibelt. Har du jobbat med informationshämtning och uppdaterat register är det en stor fördel. Du har lätt för att ta kontakt via telefon och mail för att få den information du behöver.

- Du är noggrann, analytisk och logisk i ditt arbetssätt
- Du kan växla från monotont arbete till att arbeta mer flexibelt
- Du känner dig bekväm med att ta reda på information bland annat via telefon
- Du kan flytande danska/finska både i tal och skrift
- Du behärskar engelska både i tal och skrift
- Du har förståelse för databasregister

Mer om tjänsten
Placering: Solna (god tillgänglighet till pendeltåg och tvärbana)
Önskat startdatum: Omgående – 6 månader med stor chans till förlängning eller överrekrytering
Omfattning: Heltid, 40h/v

Bifoga ditt CV och ett personligt brev så hör vi av oss. Urval kommer att ske löpande. Du kan även kontakta Lilian Norin på lilian.norin@andara.se för mer information. Obs! För att vi ska kunna matcha din kompetens på bästa sätt ber vi dig registrera din CV i vår kandidatbank, vi tar ej emot ansökningar via mail!

Varmt välkommen med din ansökan!



Vi på Andara Bemanning erbjuder
Som konsult hos oss på Andara kommer du att knyta många nya kontakter, bredda din kompetens och spetsa till ditt CV ytterligare. Du får chansen att arbeta med spännande uppdrag på intressanta arbetsplatser. Vi brinner för att matcha din personlighet och kompetens med rätt kund och uppdrag - hos oss blir du företagets viktigaste person. Din konsultchef finns alltid där för dig som support och stöd för att du ska lyckas och utvecklas på dina uppdrag.

Andara erbjuder marknadsmässiga löner och självklart omfattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Kontaktpersoner på detta företaget

VD Lilian Norin
08-24 90 80 0708571151
Försäljningschef Svante Norin
08-24 90 80 0708571152
Konsultchef Lovisa Runnberg
08-24 90 80
Konsultchef Simona Staaff Lindgren
08-24 90 80
Rekryteringskonsult Lovisa Runnberg
08-24 90 80
Rekryteringskonsult Simona Staaff Lindgren
08-24 90 80
Lovisa Runnberg

Svante Norin
0708571152

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Timlön under konsultuppdrag, därefter månadslön
  • Heltid 40 h/v Konsultuppdrag 6 månader, sedan tillsvidareanställning
  • Publicerat: 6 februari 2017

Besöksadress

Klarabergsviadukten 70 (World Trade Center)
Stockholm

Postadress

Box 70396
Stockholm, 10724

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023