Vi söker en teamledare till kundreskontran i Stockholm

Arbetsbeskrivning

eWork är en komplett konsultleverantör. Med tillgång till över 70.000 konsulter erbjuder vi specialister globalt inom IT, telekom, teknik och verksamhetsutveckling. Det innebär att vi alltid kan garantera leverans av rätt kompetens till rätt pris. Genom att samla kunders konsultinköp hos oss sparar denne dessutom tid, kan effektivisera administrationen och kapa kostnaderna. eWork har ramavtal med fler än 160 storföretag och mer än 5000 konsulter på uppdrag. eWork är noterat på NASDAQ OMX Stockholm och omsätter närmare 6 miljarder SEK. 

 

Vill du arbeta i ett företag med snabb tillväxt med möjlighet att påverka och leda arbetet framåt?

eWorks ekonomifunktion är centraliserad och består av 14 personer som hanterar samtliga bolag i Norden och Polen.

Tjänsten:
 
Till kundreskontran söker vi en teamledare som har fokus på att leda och fördela arbetet. Du koordinerar, prioriterar och säkerställer hanteringen av inkommande ärenden.
Du ska också vara drivande i framtagande av nya rutiner och processer samt utveckling av system.

Du ingår i teamet och dina arbetsuppgifter är även:

• avstämningar och utredningar
• fakturering för samtliga bolag i koncernen
• betalningsregistrering, påminnelser
• övrigt förekommande uppgifter


Är det dig vi söker?

• Gedigen erfarenhet av att arbeta med större kundreskontror
• Behärskar redovisning och har erfarenhet av avstämningar
• Du har lätt för system och duktig på Officepaketet, har du arbetat i Agresso eller liknande är det meriterande.
• Talar och skriver engelska och svenska obehindrat


Du har goda ledaregenskaper som förhöjer din förmåga att leda och fördela arbetet. För att trivas måste du vara uppmärksam, serviceinriktad, driven och vilja ha många kontakter både internt och externt.

Varför eWork?
Vi investerar i våra medarbetare, eftersom vi är övertygade om att det lönar sig i längden och det kommer vara avgörande för att vi ska nå våra framtida mål. Vi sitter i moderna lokaler belägna i centrala Stockholm och har en positiv stämning, mycket driv och entreprenörskänsla. Vi är stolta över vår framgång och söker dig som vill bidra till nästa steg i vår resa.

Tjänsten är en heltidstjänst.
Urval och intervjuer sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, vi har även valt att tillämpa ett generellt begåvningstest under procesen.

Ansök idag eller tipsa ditt nätverk!

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna-Karin Cederholm-Wik

Anna Ålander
08 50 60 55 34
Karoline Erixon
08-50605573
Radin Golrokh

Johanna Wahlberg
0850605573
Rekryteringskonsult Cecilia Sjölin
0707357933 0736-735575
Jeanette Rumenius
0704978936
Rekryteringskonsult Henrietta Johansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: eWork Scandinavia AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid -
  • Publicerat: 1 maj 2016

Besöksadress

Klarabergsgatan 60
STOCKHOLM

Postadress

Klarabergsgatan 60, 1 tr
Stockholm, 11121

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024