Vi söker en Teamledare till Telenors Reklamationsdesk

Vi söker en Teamledare till Telenors Reklamationsdesk

Arbetsbeskrivning

Vi erbjuder
Vi söker en teamledare till Telenors Reklamationsdesk. Teamets huvudsakliga arbetsuppgifter är att stötta medarbetarna i kundservice via telefon och administration samt säkerställa lösningar i Telenors mer komplexa ärenden. Teamet ansvarar även för att hantera ärenden kopplade till bland annat Allmänna reklamationsnämnden och Telekområdgivarna.
Som teamledare är du en operativ ledare som ansvarar för utvecklingen av ditt team och agenterna som ingår i det. Detta gör du genom att motivera och coacha medlemmarna i ditt team för att ni tillsammans ska kunna prestera fantastiska upplevelser för våra kunder i vår kundservice och för att uppnå resultat på de nyckeltal som ni ansvarar för.
Utöver personalansvar kommer din uppgift vara att följa upp, analysera och utföra aktiviteter kopplat till resultaten i ditt team. Detta gör du i samråd med din närmsta ledare som är Change & Support Manager.
Vi söker
För att lyckas i rollen krävs det att du har ett proaktivt arbetssätt, observerar, analyserar och kan genomföra nödvändiga förändringar. Som teamledare är du flexibel, lyhörd och agerar motiverande och som en förebild. Som ledare behöver du ha förmåga att prioritera och fatta beslut. Det krävs att du har social kompetens och kan möta och inspirera många olika typer av människor.
Du kan kommunicera på ett proffessionellt sätt på både svenska och engelska och du förväntas kunna sätta ihop ett material och presentera detta både internt såväl som externt för tex Telenor.
Vi söker dig med minst gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Det är meriterande med flera års ledarerfarenhet och om du arbetat inom kundservice och gärna med COPC-ramverket. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet från förändrings- och projektarbete.
Du har goda kunskaper i att söka och ta till dig information via dator samt vana att arbeta i Windows och MS Office.
Om tjänsten
Anställningsform, Provanställning med möjlighet till tillsvidareanställning.
Tjänstgöringsgrad, heltid
Startdatum, Senast 1 september

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB Kalmar
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 4 juni 2020
  • Ansök senast: 30 juni 2020

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


Team Manager

Team Manager

14 maj 2024

Teamledare

Teamledare

15 maj 2024