Vi söker engagerade medarbetare till Telias förtagskundtjänst!

Arbetsbeskrivning

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Våra kunder är stora bolag med fokus på att skapa värde i kunddialogen inom en rad branscher, bland annat media, telekom, energi, bank och resor. Vi finns representerade i Linköping, Borlänge, Borås, Stockholm och Barcelona. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Vi arbetar ständigt med att bevara en arbetsplats med härlig anda, energi och kamratskap där våra medarbetare trivs och brinner för det de gör. Vi tror att olikheter gör oss starkare och vår blandning av ålder, kön och etnicitet gör att vi växer och utvecklas tillsammans. Vi arbetar med trygga anställningar genom kollektivavtal med Unionen.

Vi söker efter kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Linköping för vårt spännande uppdrag för Telia Company, den nya generationens telekomföretag. #Newgentelco

Telias medarbetare möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Telia är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. Om du gillar service, försäljning och teknik i framkant kommer du att trivas som fisken i vattnet på detta uppdrag.

Arbetsuppgifter:

Du kommer att tillsammans med dina kollegor och besvara inkommande samtal från Telias företagskunder. Arbetet innebär att hjälpa kunden hitta rätt lösningar genom rådgivande försäljning för att utveckla kundens hela behov med hjälp av Telias produkter och tjänster. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto ”Möta kunden på kundens villkor”.

Din profil:

Vi söker dig som innehar ett fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du besitter mycket god datavana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du drivs av att se kunderna få en kundupplevelse i världsklass och vågar tänka nytt och är affärsmässig. Du har en förmåga att nätverka och skapa goda relationer. I din roll är du tydlig i din kommunikation, entusiasmerande och strukturerad. Vi ser gärna att du har ett stort eget driv och engagemang för att lyckas i arbetet.

Vi erbjuder dig:

En möjlighet att arbeta med marknadens mest framgångsrika operatör som erbjuder tjänster och produkter i världsklass: Telia.
Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar.
En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med dig är att du är du.
En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem som du kommer arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.
Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag och tillgång till massage på arbetstid.











Arbetstider:

Vi har öppet alla dagar och året runt och därav kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid. Din arbetstid är förlagd under kundtjänstens öppettider som för närvarande är från måndag till fredag mellan kl. 08.00-18.00.

Anställningsgrad:

80-100%.


Lön:

Enligt kollektivavtal.

Start:

24 April.

Ansökan:

Skicka in din ansökan så snart som möjligt då intervjuer och tillsättning av tjänster kommer att ske fortlöpande. Vid frågor kan du kontakta rekryterare Jonatan Eklund, jonatan.eklund@releasy.se (mailto:camilla.backelin@releasy.se).

Kontaktpersoner på detta företaget

Jennifer Tjernlund
0703779664
Josefin Danielsson
0771-350 900
Emma Sjöqvist
0737471472
Christina Boge
0703789436
Sebastian Andersson

Andreas Siggelin
0709108877
Camilla Bäckelin

Adnan Balic

Jonatan Eklund

Kosma Debski
0703846970

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy Customer Management
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 31 mars 2017

Besöksadress

Nils Jakobsonsgatan 5 D, Borås
None

Postadress

Nils Jakobsonsgatan 5 D
Borås, 50430

Liknande jobb


27 april 2024

27 april 2024

27 april 2024