Vi söker extrapersonal!

Arbetsbeskrivning

Vi söker extrapersonal till våra butiker i Falkenberg, Varberg och Halmstad samt vår Beställningscentral i Falkenberg!(ca 3-4 platser).
Brinner du för service och försäljning? Då ska du söka dig till oss!
Att arbeta i våra butiker innebär försäljning av färdbevis och upplysning till kunder på någon utav våra butiker i Halland.
Att arbeta på vår Beställningscentral innebär att ta emot inkommande samtal. Din uppgift kommer att vara att hjälpa våra kunder på bästa sätt med deras frågor och önskemål. Telefonen och datorn blir dina främsta arbetsredskap.
För att kunna lyckas i din roll som säljare eller beställningsmottagare på Hallandstrafiken bör du ha en god kommunikativ förmåga samt kunna uttrycka dig väl i både tal och skrift. Personliga egenskaper som krävs för att arbeta som säljare i våra butiker eller som beställningsmottagare på vårt kundcenter är servicekänsla och flexibilitet.
Du brinner för att ge bra service och har skinn på näsan för att hantera problem vid t.ex. trafikstörningar. Vidare önskas mycket god vana av att ha kundkontakter och en utåtriktad personlighet. Du har också lätt för att lära och ta in ny information samt att sätta dig in i nya system och program.
Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete som säljare, receptionist, kundcentermedarbetare eller liknande. Att arbeta som säljare ställer också krav på ett ekonomiskt sinne och ett intresse av att sälja.
Arbetstiderna är varierade och även kväll och helgtjänstgöring kan förekomma.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Blir du utvald som säljare hos oss startar du med en månads upplärning, därefter gäller timmar vid behov.
Blir du utvald som beställningsmottagare startar du med två månaders utbildning på heltid, därefter gäller timmar vid behov.
Det kan finnas möjlighet att arbeta både som säljare och beställningsmottagare.
Omfattning:
1- 2 mån utbildning 100 % sep- okt
Därefter timmar vid behov
Tillträde: 8 september 2014

På Hallandstrafiken ser vi ökad mångfald på våra arbetsplatser som ett mål och medel för bättre service. Vi vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Då urval och rekrytering sker löpande, skicka in din intresseanmälan med personligt brev och CV snarast möjligt till Pia Andersson, personalchef, pia.andersson@hlt.se, dock senast den 20 augusti 2014. Vi tar endast emot ansökningar via mail.

Kontaktpersoner på detta företaget

Personalchef Pia Andersson
0346-712 555 0707707812
IT-chef Jarl-Arne Leek
0346-712 580
SACO Jesper Andersson
0346-712 541
VISION Cecilia Häägg
0346-712 500
Butiksansvarig Monika Knutsson
0346-712 566
Chefsrekryteringskonsult Angela Ekelöf
0340-664271
Rekryteringskonsult Angela Ekelöf
0340-664271

Sammanfattning

Besöksadress

Holgersgatan 29
FALKENBERG

Postadress

BOX 269
FALKENBERG, 31123

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024