Vi söker hyresadministratör till K2A

Vi söker hyresadministratör till K2A

Arbetsbeskrivning

Är du en noggrann och strukturerad person med erfarenhet av hyresadministration? Vill du arbeta i ett dynamiskt och väletablerat fastighetsbolag där du får möjlighet att utvecklas och bidra till företagets framgång? Då kan detta vara tjänsten för dig!

OM TJÄNSTEN
K2A grundades 2013 och är ett grönt fastighetsbolag med fokus på långsiktigt ägande och förvaltning av egenproducerade hyreslägenheter. De utvecklar och erbjuder moderna, yteffektiva och funktionella bostäder i attraktiva lägen i Stockholm, Mälardalen och utvalda universitet- och högskoleorter.

Vi söker nu en hyresadministratör till K2A där du kommer att ha en central roll i deras ekonomiavdelning och hantera olika administrativa uppgifter relaterade till hyresgäster och fastigheter. Detta är ett vikariat för en föräldrarledighet på inledningsvis ett år med chans till förläning.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Fakturering av bostadshyresgäster och vidarefakturering till lokalhyresgäster.
* Hyresavisering och hantering av inbetalningar.
* Påminnelse- och inkassohantering.
* Registrering av e-faktura- och autogiroanmälningar.
* Kontroll och uppföljning av hyror och tillägg.
* Hantering av depositioner och hyreshöjningar.
* Kvartalsavstämningar och bokföring.
* Framtagning av rapporter och upplägg av nya fastigheter i deras system.
* Googleannonsering och klimatrapportering.
* Diverse administrativa uppgifter på ekonomiavdelningen.


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad eftergymnasial utbildning
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
- Tidigare har arbetat med ekonomi och system

Det är meriterande om du har
- Arbetat i Momentum eller Visma tidigare

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Ansvarstagande
- Noggrann
- Självgående

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 februari 2025
  • Ansök senast: 11 mars 2025

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


CAD/CAM/CAE Software Engineer

24 mars 2010

Systemadministratör

23 mars 2010